Ženeva 2016 živě: Alfa Romeo ukázala i civilní verzi sedanu Giulia

Na představení běžných modelů Alfa Romeo Giulia se čekalo docela dlouho, při tom právě vrcholná sportovní verze Giulia QV s motorem od Ferrari a výkonem přes 500 koní je na světě už nějaký ten měsíc. Běžná produkční konfekce tak zažívá svou světovou premiéru právě nyní v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základní verze modelu Giulia mají pod kapotou čtyřválce s přeplňováním. Manuální převodovka je k dispozici jen k dieselům o výkonech 150 nebo 180 koní

Standardní model Alfy Romeo Giulia bude mít benzínový dvoulitr s přeplňováním o výkonu 147 kW (200 k) a točivém momentu 330 Nm. Standardem bude u této motorizace osmistupňová automatická převodovka s možností ručního sekvenčního řazení pod volantem.

Bez dieselu by to na evropském trhu nešlo a kdo bude chtít v Alfě řadit klasicky ručně, může si vybrat mezi dvěma výkonovými verzemi turbodieselu 2,2 l. Ta první základní má výkon 110 kW (150 k), ta silnější pak 132 kW (180 k) a až 450 Nm točivého momentu. Později bude i třílitrový turbodiesel V6.

Autosalony | Premiéry | Sedany | Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia s novým motorem a na dalších fotkách

Standardem je pohon zadních kol, ale k některým verzím bude k dispozici i čtyřkolka, stejně tak budou mít diesely za příplatek automat. Alfa Romeo tvrdí, že zadokolka má rozložení hmotnosti 50/50 mezi obě nápravy. Pokud jde o hmotnost, tak silnější diesel s manuálem má suchou hmotnost 1374 kg.

Nechybí luxusní a komfortní výbava, ale základní Giulie budou poměrně skromně vybaveny. Například dostanou jen 16" litá kola, látkový interiér, 6,5" dotykový displej a samozřejmě povinnou bezpečnostní a asistenční výbavu. Alfa Romeo ale tvrdí, že elektronika je tu hlavně proto, aby umocňovala jízdní zážitek. Stabilizace půjde vypnout a jízdní režimy si navolíte přepínačem DNA.

Ještě stojí za to připomenout, že na stánku Alfy Romeo je k vidění také faceliftovaný hatchback Giulietta nebo překrásná Alfa Romeo Disco Volante z roku 1952.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

dnes | Radek Pecák | 5 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků