Ženeva 2016 živě: Alfa Romeo ukázala i civilní verzi sedanu Giulia

Na představení běžných modelů Alfa Romeo Giulia se čekalo docela dlouho, při tom právě vrcholná sportovní verze Giulia QV s motorem od Ferrari a výkonem přes 500 koní je na světě už nějaký ten měsíc. Běžná produkční konfekce tak zažívá svou světovou premiéru právě nyní v Ženevě.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základní verze modelu Giulia mají pod kapotou čtyřválce s přeplňováním. Manuální převodovka je k dispozici jen k dieselům o výkonech 150 nebo 180 koní

Standardní model Alfy Romeo Giulia bude mít benzínový dvoulitr s přeplňováním o výkonu 147 kW (200 k) a točivém momentu 330 Nm. Standardem bude u této motorizace osmistupňová automatická převodovka s možností ručního sekvenčního řazení pod volantem.

Bez dieselu by to na evropském trhu nešlo a kdo bude chtít v Alfě řadit klasicky ručně, může si vybrat mezi dvěma výkonovými verzemi turbodieselu 2,2 l. Ta první základní má výkon 110 kW (150 k), ta silnější pak 132 kW (180 k) a až 450 Nm točivého momentu. Později bude i třílitrový turbodiesel V6.

Autosalony | Premiéry | Sedany | Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulia s novým motorem a na dalších fotkách

Standardem je pohon zadních kol, ale k některým verzím bude k dispozici i čtyřkolka, stejně tak budou mít diesely za příplatek automat. Alfa Romeo tvrdí, že zadokolka má rozložení hmotnosti 50/50 mezi obě nápravy. Pokud jde o hmotnost, tak silnější diesel s manuálem má suchou hmotnost 1374 kg.

Nechybí luxusní a komfortní výbava, ale základní Giulie budou poměrně skromně vybaveny. Například dostanou jen 16" litá kola, látkový interiér, 6,5" dotykový displej a samozřejmě povinnou bezpečnostní a asistenční výbavu. Alfa Romeo ale tvrdí, že elektronika je tu hlavně proto, aby umocňovala jízdní zážitek. Stabilizace půjde vypnout a jízdní režimy si navolíte přepínačem DNA.

Ještě stojí za to připomenout, že na stánku Alfy Romeo je k vidění také faceliftovaný hatchback Giulietta nebo překrásná Alfa Romeo Disco Volante z roku 1952.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

dnes | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků