Zde je 30 kandidátů na titul Car of the Year. Škoda Kodiaq nechybí

Titul evropského Auta roku 2016 získal Opel Astra. Letos se o tuto poctu uchází třicítka zbrusu nových modelů. Všechny si je můžete prohlédnout v naší galerii.

Také rok 2017 bude mít svého automobilového krále. Vítěze ankety evropské Auto roku 2017 poznáme 6. března příštího roku během ženevského autosalonu. Z původních 30 nominovaných vozů už 28. listopadu vzejde finálová sedmička. O tom, které auto si nakonec odnese tento prestižní titul, rozhodne odborná porota složená z 58 novinářů z celé Evropy. Mezi nimi bude opět také jeden český zástupce.

Soutěže se můžou účastnit jenom nové modely, které se prodávají nejméně na pěti evropských trzích. Čest tuzemské značky bude v soutěži hájit nová Škoda Kodiaq. 

Z titulu evropského Auta roku 2016 se těšil Opel Astra. Rozdíl mezi prvním a druhým místem byl ale minimální. Astra zvítězila se ziskem 309 bodů následovaná Volvem XC90 s 294 body. Třetí příčku obsadila Mazda MX-5, která získala 202 bodů. Škoda Superb skončila ve finálové sedmičce až na šestém místě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků