Zbrusu nový Range Rover Evoque kabrio má už i české ceny. Tady jsou

Jen několik hodin po oficiálním zveřejnění podoby nového Range Roveru Evoque Convertible pouští automobilka do světa doporučené ceny pro český trh.

Dnes dopoledne jsme vám poprvé ukázali nový Evoque se stahovací střechou. Jde tedy o žhavou novinku, ale přesto už víme, kolik za něj čeští zákazníci zaplatí. 

V nabídce jsou prozatím dva stupně výbavy, SE Dynamic a HSE Dynamic, a celkem tři motorizace: slabší a silnější varianta dieselu TD4 a benzínový dvoulitr Si4. Všechny pohonné jednotky se dodávají s automatickou převodovkou. 

Nejdostupnějším modelem bude Range Rover Evoque Kabriolet s motorem 2.0 TD4 110 kW a výbavou SE za 1 421 750 Kč. Jak je u této značky zvykem, doporučené ceny jsou stanoveny v eurech a na koruny se přepočítávají podle aktuálního kurzu. 

Range Rover Evoque kabriolet: předběžné doporučené ceny pro český trh

SE Dynamic

Cena v € bez DPH

Cena v Kč bez DPH

Cena v Kč vč. DPH

2,0 l TD4 (150 k) aut.

42 727

1 175 000

1 421 750

2,0 l TD4 (180 k) aut.

45 152

1 241 700

1 502 457

2,0 l Si4 (240 k) aut.

45 915

1 262 700

1 527 867

HSE Dynamic

 

 

 

2,0 l TD4 (150 k) aut.

47 955

1 318 800

1 595 748

2,0 l TD4 (180 k) aut.

50 379

1 385 400

1 676 334

2,0 l Si4 (240 k) aut.

51 197

1 407 900

1 703 559

Třídveřový Range Rover Evoque TD4 132 kW SE Dynamic stojí 1 312 608 Kč, příplatek za stahovací střechu tedy vychází přibližně na 109 tisíc korun. Zahájení prodeje kabrioletu naplánovala automobilka na první čtvrtletí 2016. 

Zobrazit tiskovou zprávu
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků