Zbrusu nový model řady DS dorazí do dvou let, bude to hybridní SUV

Citroën se před časem zbavil jakékoli spojitosti se svojí prémiovou řadou DS a vytvořil z ní svébytnou značku. Společně s tím došlo na lehké přepracování všech modelů, na jejich blízké příbuznosti s klasickými modely francouzské automobilky se ale nic nezměnilo. Do dvou let by však měl dorazit zbrusu nový model, který vznikal na nepopsaném listu papíru.

Hatchbacky | DS | Premiéry | Design | Citroën

DS3 má za sebou facelift. Nový je design, interiér a vrací se DS3 Racing

Podle magazínu Autocar začne automobilka psát novou kapitolu s novým SUV. Je to logické, crossovery se pořád těší velké oblibě a v dohledné době se na tom nejspíš nic nezmění. Zároveň DS počítá s hybridní technologií, oproti minulosti ale bude elektromotor spojen se zážehovým motorem. 

Do konce dekády by měly dorazit i další modely, od klasického sedanu přes zástupce segmentů B a D. Všechny modely by měly mít jedno společné - cílí  převážně na mladší klientelu, která hledá něco nevšedního a je ochotná si za to náležitě připlatit. Automobilka chce podle prodejního a marketingového ředitele Arnauda Ribaulta vyvíjet výkonné vozy, a to buď hybridní, nebo zcela elektrické. Zabaleny by přitom mohly být do kabátku ve stylu BMW i8.

Velké plány má luxusní automobilka DS také se svojí čerstvě založenou divizí DS Performance, která se momentálně týká jen modelu DS3. Do budoucna by ale měla být sportovní verze k dispozici pro každý model. 

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků