Zažijte pocity řidiče 105 let starého závodního vozu

Úzká kola, vysoký nepohodlný posez, složité řazení… přesto úžasný zážitek. Nabídl ho otevřený dvoumístný závodní vůz z roku 1906 Darracq s čtyřválcem (14.25 l !!) a třístupňovou převodovkou. Měl hmotnost 1000 kilogramů, motor vpředu a pohon zadních kol.

Jeho řidič s ním absolvoval několik kol na australském závodním okruhu Phillip Island, jehož délka činí 4448 metrů, má sedm levých a pět pravých zatáček, startovní rovinka měří rovných 900 metrů.

Tento závodní Darracq zažil svoji premiéru na francouzské Grand Prix v Le Mans v roce 1906, zúčastnil se i kdysi hodně slavného Vanderbiltova poháru na Long Islandu v New Yorku a vyhrál ho. Mezi známými jezdci, kteří s vozy Darracq závodili, byli i Louis Chevrolet, Victor Hémery, Louis Wagner a Vincenzo Florio.

 

Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 135 720 km
Cena: 124 000 Kč
Chevrolet Cruze 1.598
Rok výroby: 2009
Stav: 40 056 km
Cena: 129 000 Kč
Chevrolet Orlando 1.796
Rok výroby: 2012
Stav: 71 175 km
Cena: 207 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků