Závodní Ford GT vychází ze sériového silničního auta.

Závodní Ford GT vychází ze sériového silničního auta.

I k pohonu závodního auta slouží přeplňovaný šestiválec 3,5 l EcoBoost.

I k pohonu závodního auta slouží přeplňovaný šestiválec 3,5 l EcoBoost.

Od produkční verze Fordu GT se liší vlastně jen aerodynamickým bodykitem.

Od produkční verze Fordu GT se liší vlastně jen aerodynamickým bodykitem.

Vedle samotné čtyřiadvacetihodinovky nasadí Ford tohle auto i v celém šampionátu WEC a také v domácích závodech.

Vedle samotné čtyřiadvacetihodinovky nasadí Ford tohle auto i v celém šampionátu WEC a také v domácích závodech.

I k pohonu závodního auta slouží přeplňovaný šestiválec 3,5 l EcoBoost.
Od produkční verze Fordu GT se liší vlastně jen aerodynamickým bodykitem.
Vedle samotné čtyřiadvacetihodinovky nasadí Ford tohle auto i v celém šampionátu WEC a také v domácích závodech.
18
Fotogalerie

Závodní Ford GT se také ukázal v Le Mans. Příští rok tu bude startovat

Kapitoly článku:


ford gt (1).jpgford gt (10).jpgford gt (11).jpgford gt (12).jpgford gt (16).jpgford gt (17).jpgford gt (18).jpgford gt (2).jpgford gt (3).jpgford gt (4).jpgford gt (5).jpgford gt (6).jpgford gt (7).jpgford gt (8).jpgford gt (9).jpg

Ford

Henry Ford založil michiganskou automobilku v roce 1903 a proslul zavedením postupů sériové výroby s využitím montážních linek. Tak vznikl první cenově dostupný vůz: Ford model T.

Ford Fiesta •  Ford Focus • Ford Mondeo • Ford S-Max • Ford Galaxy • Ford C-Max • Ford EcoSport • Ford Mustang • Ford Puma • Ford Kuga • Ford Explorer • Ford Tourneo Courier

Doporučujeme

Články odjinud