Závidíte? Kenu Blockovi pro řádění s F150 Raptor zajistili hodně sněhu

Americký showman to neumí jen na asfaltu či šotolině. S novou generací silného pick-upu dovádí i na sněhu.

Relativně nedávno představená divize Ford Performance, sdružující nejsilnější modely modrého oválu, pokračuje ve spolupráci s Kenem Blockem, kterému to často jde lépe na internetu a v nekonečném smyku než při opravdových soutěžích.

Marketingově však jeho kousky fungují, a to oběma stranám. Show je něco, v čem je pomyslným mistrem světa. Poslední video je sice krátké, ale přesto šťavnaté. Do zasněženého terénu si Ken Block vzal Raptor modelového roku 2017.

Nová generace raptoru přišla o tradiční osmiválec. Nyní pod kapotou nalezneme druhou generaci šestiválce s přímým vstřikováním o objemu 3,5 litru. Přeplňovaný je dvěma turbodmychadly a svůj výkon 450 koňských sil přenáší na všechna čtyři kola skrze desetistupňovou automatickou převodovku.

Tentokrát se nejedná o další video "Gymkhana", ve kterých si Block postaví improvizovanou dráhu, v níž předvádí své kousky. Těch vzniklo již devět. Ta desátá by se klidně mohla nést v tomto duchu, co říkáte?

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků