Zapomeňte na Transfagarasan. V Číně mají Tianmenshan

Před nedávnem obletěla česká média prezentace Škody Octavia RS na rumunské silnici Transfagarasan, kterou v Top Gearu označili za tu nejlepší na světě. Jenže pravdou je, že se najdou ještě zajímavější cesty a jednu takovou mají v Číně. Ta nesen název Tianmenshan a vede k takzvané nebeské bráně. Dá se tam dojít pěšky, čeká na vás 999 schodů, ale můžete jet také autem a v tom případě se připravte na 99 zatáček.

Škoda | Fascinace | První svezení | Cestování | Škoda Octavia

Škoda Octavia RS na silnici z Top Gearu (aktualizováno)

Právě tuhle silnici si vybrala čínská část společnosti Red Bull k uskutečnění akce Drift King of the Haeven´s Road. Název říká všechno. Na start se postavili dva soupeři, do každé zatáčky se jezdilo bokem. Tím šťastnějším byl Ital Federico Sceriffo, který porazil čínského závodníka Jamese Tanga. Vše samozřejmě nemohlo nezůstat nenatočeno. Zde je výsledek.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků