Zapomeňte na Tesla Motors. Výrobce elektromobilů mění název

Americká automobilka se oficiálně rozhodla upustit od názvu Tesla Motors. Od teď bude vystupovat jen pod jménem Tesla. Výrobce elektromobilů podal oficiální žádost o změnu ve středu.

Hlavním důvodem má být akvizice společnosti SolarCity Corp., která vyrábí solární panely. Tesla totiž kromě vozů tvoří také energetické produkty do domácností. Jedná se například o akumulátory, které se v showroomech společnosti objevily už v listopadu.

Zajímavosti | Elektromobily | Tesla

Tesla nemá v logu jen obyčejné písmeno "T". Co vlastně znázorňuje?

Změna názvu jde ruku v ruce s informací, kterou jsme přinesli nedávno. Webové stránky amerického výrobce se totiž také změnili. Ještě před časem jste museli do prohlížeče zadávat Teslamotors.com, nyní stačí jen Tesla.com.

Klepněte pro větší obrázek
Tesla Powerwall 2
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2004
Stav: 182 053 km
Cena: 40 000 Kč
Ford C-MAX 1.6
Rok výroby: 2005
Stav: 112 432 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků