Zapomeňte na Jotu, nové Lamborghini ponese jméno Aventador LP700-4

Zdálo se to být hotovou věcí. Již dlouhé měsíce slýcháme ze všech stran, že nástupce Lamborghini Murciélago, jehož výroba nedávno skončila, ponese staronové jméno Jota. Realita bude ale nakonec úplně jiná.

Podle informací, které se dostaly ven z páteční prezentace Lamborghini pro vybrané zákazníky, ponese nový model jméno Aventador LP700-4. Oznámil to prý sám šéf firmy Stefan Winkelmann, a tak by veškeré pochybnosti měly jít stranou. Pokud se vám to přece jen nezdá, sluší se dodat, že automobilka si toto jméno již nechala zaregistrovat, čímž celý příběh nabírá reálných kontur.

Více informací zatím nemáme, a tak můžeme jen zopakovat již zmíněné - srdcem vozu má zůstat motor 6,5 V12, výkon ale poskočí na 700 koní. Hmotnost má klesnout o plných 229 kg, přičemž standardem by měl zůstat pohon všech kol. Převodovka bude sedmistupňová automatická a se vší touto výbavou má vůz zrychlit na 100 km/h za 2,9 sekundy a jet až 350 km/h.

Fotografie ani jiné obrazové materiály se ze zmíněné prezentace ven nedostaly, vůz jsme ale mohli vidět již na řadě špionážních snímků (ty poslední přikládáme) a dokonce i v akci na špionážním videu. Jak jsme nedávno zmínili, oficiální představení by mělo být otázkou chvíle...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekFoto © Automedia
Jota to není, ale zbraň to bude...

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků