Používal jsem Aygo jako služebák, a není to žádný ořezávátko, pokud se člověk nebojí točit 4-6 tis/ot, kde právě tento motor žije, tak se to dá směle přirovnat s motokáře, ve městě a příměstkých jízdách jsem to většinou napráskal všem (850kg/68k) a spotřeba okolo 5L/100. Ergonomické přehmaty a "šetření" všudemožně a původní vysoké ceny se však podepsaly na prodejích. Už se však pracuje na nástupci.Za 175 v "plné" výbavě bych do něj šel, pár drobností se však musí dořešit (protikorozní úprava spodku, podběhů, ochrana motoru, převodovka kde je problém občas trefit 1 a 3jku atd.)Když to srovnám s 4válcovými 12ti-stovkami, (Renault, VW, Fiat, PSA, Opel) které byly v té době v prodeji, tak tento motor je všechny předčil (Euro 4)Dobrý nápad srovnat to s trojčaty VW, když bude čas..
Ta auta už jsou beznadějně stará. Buď je nutné uvést nový model (facelift opravdu nestačí) nebo rapidně snížit cenu. Problém je ale prostě v tom, že ta několik let stará podvozková platforma na které jsou ta auta postavená se prostě nijak obelstít nedá a ať už s tím udělají cokoli, základ toho auta je prostě limitující.
Je to zoufale zastaralá popelnice se špatnou bezpečností i jízdními vlastnostmi co by měla šanci za cenu max. 145 tisíc Kč. Konkurence za stejnou nebo hodně podobnou cenu je úplně jinde. Jak si někdo může koupit takový nebezpečný šrot když je tu Swift, Up atd.?Už před dvěma roky měl být nástupce, takhle tu fabriku můžou zavřít ty manažerští idioti. Stejný příklad je zastaralá fábie...
S tím Upem jsi trochu přestřelil a Swift je jiná kategorie. Up je stejná "nákupní taška" jako kolínská trojčata. Ta mají oproti němu jednu velkou výhodu a tou je spolehlivost prověřená časem.
Řídil jsi to vůbec někdy? Ta auta nejsou špatná - na dobu svého vzniku a za předpokladu, že se používají ve městě, kam jsou primárně určena. Ale s tím, že už se měla dávno dělat další generace, naprosto souhlasím.
B-] reálná cena, aby se prodal aspoň ten zbytek co maj na skladě vle je 70000kč základ + několikadenní reklama v TV H@VNA a ovce se do autosalónů PSA jen pohrnou... ;-)
I za dvojnásobek (140 000 s klimou, el. okny, mlhovkami...) je to dobrá kára.
...kdo by taky chtěl takový bezpohlavní zrůdnost...
kdysi ta auta měla dobrý poměr cena/výkon. Dneska se na ně tlačí o dost větší ix20, Logani a podobná vozítka, a tak logicky se z nich stala zase už "jen" auta do města, alias nákupní tašky.Navíc přišly Up a ShittyGo, coby přímá konkurence.
Také je nutno podotknout, že datum zahájení výroby těchto vozů je v roce 2005. Tady i facelift už moc nezabírá.
právě proto je tam to slovo "kdysi" :-D
Já jen to "kdysi" upřesnil, aby bylo vidět, že se snad starší auto už ani nedělá. :-D
B-] no to je fuckt... katastrofa dyzajn vle se divim, že to vůbec někdo chce.. to vozí do Iráku ne? tam to musí bejt pecka :-D
Např. v Dánsku jsou tyto modely velice oblíbené.
Inak s tym ShittyGo mam prijemnu skusenost. Idealne auto pre dvoch, mam v tom absolvovanu 200km+ cestu a ani najmensi problem, ono to dokonca aj vcelku ''ide'' (teda pokial to nenalozite tak ze sa to vlaci po bruchu). Nie som fanusik konzernu, ale ak vezmem do uvahy velkost toho auticka, potom vnutornym priestorom, pohodlim (div sa svete) a hlavne jazdnymi vlastnostami (dane stvorcovym podorysom, lahkym motorom a kolesami v rohoch kasne) je to vynikajuce auto. Dokonca aj mile prekvapenie ked na okreske prilis sebavedomy vodic isteho dost silneho auta nas nebol schopny striast zo spatneho....Esteze si potom na dialnici musel ulavit (sliapnut na pedal na rovine je naozaj velke umenie). :-D:-D
máš recht..je to celkem fajn autíčko ale je nutné jezdit ve dvou protože třeba okno u spolujezdce si jinak sám neotevřeš:-))
Pravděpodobně si vůbec nevšiml, že se o něco snažíš. Běžně jezdím s třílitrem mimo město piánko na pohodu a po vyjetí na dálnici dám tempo na 160 a dál jedu na pohodu. O schopnostech mých nebo auta to nevypovídá vůbec nic. Z tvého pohledu by to vypadalo asi jak popisuješ..
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.