Zájem o celoroční pneumatiky klesl o pětinu

Poptávka po celoroční pneumatikách letos klesla o 22 % oproti minulému roku. Lidé preferují specializované pneu určené přímo pro zimní a letní období. Vyplývá to z aktuálních statistik internetového obchodu Pneumatiky.cz za uplynulý rok.

Aktuálně činí prodej celoročních pneu pouze 2 % z celkového prodeje pneumatik. Nejčastěji si je pořizují lidé z velkých měst.Celoroční pneumatiky představují kompromis mezi letními a zimními pneumatikami. Odborníci se však shodují, že svými vlastnostmi ideálně neodpovídají podmínkám žádného z ročních období.

Až dvě třetiny celoročních pneu pořídí lidé z Prahy, Brna a Ostravy, kteří vůz využívají výhradně jako dopravní prostředek po městě. V současné době motoristé osazují celoročními pneumatikami především dodávky.

Průměrná cena celoročních pneumatik činila v letošním roce 1 707 Kč. Nejprodávanější celoroční pneumatikou ze segmentu osobních pneu letos byla 175/65 R 14 82T Barum Quartaris Celoroční s cenou 1 288 Kč. V segmentu dodávkových pneu to byla Hankook RA10 215/75 R16 C 113/111 R Celoroční s cenou 3 544 Kč.

Zdroj: Pneumatiky.cz
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků