Záhadné Lamborghini Gallardo: co že se to testuje? (spy photos)

Ano, víme že jde o Lamborgini Gallardo, víme že jde o verzi Spyder. Jenže co dál? Jsou tu dvě možnosti. Buďto jde o Superleggeru LP570-4 (avšak postrádá větší křídlo na zádi), nebo LP550-2 Valentino Balboni bez střechy. Pravděpodobnější je první možnost.

Co to znamená? Pod kapotou by se ukrýval desetiválec 5,2 l s výkonem 570 koní, který by putoval na všechna čtyři kola. V případě druhé možnosti by motor disponoval výkonem o 20 koní nižším a poháněl by pouze zadní kola.

Automobilka chce speciálními edicemi zvýšit v současnosti upadající prodeje - Gallardo přednedávnem překonalo hranici 10 tisíc prodaných kusů, Lamborghini jako takové ale prodává letos méně než v předchozích letech

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Lamborgini Gallardo Spyder, pravděpodobně verze LP570-4

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek