Záhadné Lamborghini Gallardo: co že se to testuje? (spy photos)

Ano, víme že jde o Lamborgini Gallardo, víme že jde o verzi Spyder. Jenže co dál? Jsou tu dvě možnosti. Buďto jde o Superleggeru LP570-4 (avšak postrádá větší křídlo na zádi), nebo LP550-2 Valentino Balboni bez střechy. Pravděpodobnější je první možnost.

Co to znamená? Pod kapotou by se ukrýval desetiválec 5,2 l s výkonem 570 koní, který by putoval na všechna čtyři kola. V případě druhé možnosti by motor disponoval výkonem o 20 koní nižším a poháněl by pouze zadní kola.

Automobilka chce speciálními edicemi zvýšit v současnosti upadající prodeje - Gallardo přednedávnem překonalo hranici 10 tisíc prodaných kusů, Lamborghini jako takové ale prodává letos méně než v předchozích letech

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Lamborgini Gallardo Spyder, pravděpodobně verze LP570-4

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků