Zagato pro Ženevu připravuje nový sporťák Perana

Zdá se, že letošní ženevský autosalon bude i navzdory všude zasahující krizi překypovat mnoha novinkami. Výjimku netvoří ani samostatná designová studia, která se tradičně předvedou se svými nejlepšími díly. Milánské návrhářské studio se zvučným jménem Zagato se letos blýskne sportovním modelem Perana Z-One, jenž byl vyvíjen ve spolupráci s jihoafrickou společností Perana Performance Group.

Limitovaná edice Perana Z-One bude poháněna 6,2 litrovým osmiválcem LS3 od General Motors, který ze svého jádra vydoluje úctyhodných 322 kW/440 koní. Celý projekt bychom tedy mohli označit za spojení ikony amerického inženýrství s elegantně sportovním italským designem. A co když se rozhodnete jej mít u sebe v garáži? Postačí vám nato kolem 90 000 eur (zhruba 2,5 milionu Kč), musíte si však trochu pospíšit, celkově se jich vyrobí pouze 999 kusů.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zagato Perana Z-One
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek