Žádná střelba ani nárazy. Policisté můžou auto lumpů jednoduše chytit

sokar  |  04. 11. 2016 11:09  |  [85.71.196.xxx]

Nedivím že to nepřijali, když je možnost vyprázdnit zásobník....

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí 2  |  04. 11. 2016 12:25  |  [213.192.2.xxx]

Třeba se časy změní... tohle vypadá jako hodně dobrý (a hlavně funkční a relativně bezpečný) nápad.

Odpovědět  |   | 
jan  |  04. 11. 2016 13:21  |  [89.103.166.xxx]

absolutni nessmysl, urcite ujizdejici auto pojede stále stejnou rychl, a porad rovne.

Odpovědět  |   | 
homernaj  |  04. 11. 2016 14:21

Na Discovery som videl sieť ako v linku z youtube a s tym bezpecne zastavil aj Hummer.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 11. 2016 14:49  |  [198.28.69.xxx]

.40SW je predsa len univerzalnejsim, skladnejsim a prenosnejsim systemom.
Hlavne na tu haved co tam maju. Budme radi ze u nas je to (vacsinou) v rovine nejakeho zufaleho opilca co sa na prvej vyvali do priekopy, pri vytahovani z auta dostane par cez drzku, vychrape sa z toho a doriesi sa to vyplatenim.

Kultura masoveho rozbijania obchodov, strelby na policajtov a rozdivocenych rabujucich opicich stad v getach k nam nastastie este nedorazila.

Odpovědět  |   | 
Bubaak  |  04. 11. 2016 16:45  |  [90.182.97.xxx]

Tam bude spíš .357 M, .45 ACP, 9mm L
.40S&W a .357SIG se moc nechytl, nebo často to u Amiků nevidím :)

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 11. 2016 17:53  |  [217.195.168.xxx]

No, pokial ma pamat neklame highway patrols toto mali ako sluzobny naboj, nesledujem to ale uz teraz tak velmi ako kedysi, ale mam za to ze je to nedocenena raz. Velmi peknu vyrabala jedneho casu CZUB. Velke ACP nemusi tu gumu vobec prerazit, 357Mag je pre niekoho az prilis silny a vhodny skor na zborenie kostolnej veze, sig zasa prestreli ciel a leti dalej do aleluja. No, zasa na druhej strane 9mm je lacny a zmesti sa ho do dvojradu hafo. Za mna stale ten 40SW

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí 2  |  04. 11. 2016 19:34  |  [213.192.2.xxx]

S váma ale brzo dorazí, když chcete každou kravinu řešit střílením.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 11. 2016 08:27  |  [198.28.69.xxx]

...neviem o to, ze by som nieco tu take tvrdil, ale ak ano, ukazte mi kde.

A preco je tam tolko pripadov, ked musi (bohuzial) policia pouzit zbran?
Odpoved poznate aj ked ju poznat nechcete. Staci si otvorit hociktore video, take nieco nikoho u nas ani len nenapadne. Ostatne moda strelby v domacnostiach a na skolach je takmer vylucne tamojsou specialitou. No a podla toho policia reaguje. Preco asi, ze, hotovy raj.

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  05. 11. 2016 10:33  |  [78.102.92.xxx]

Narozdil od nasich pistolniku, americti policajti typicky nesmi za normalnich okolnosti strilet na jedouci auto a za zadnych okolnosti nesmi strilet z jedouciho auta. Takze pro zastaveni ujizdejicich aut jsou tam strelne zbrane na nic.

Odpovědět  |   | 
E15  |  04. 11. 2016 15:28  |  [109.80.100.xxx]

no nevím nevím.... Je to takové až moc TopGearovité

Odpovědět  |   | 
owner  |  04. 11. 2016 15:30  |  [217.23.5.xxx]

RPG vůz zastaví na větší vzdálenost, nehledě na to, že již není potom koho řešit.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  04. 11. 2016 17:54  |  [217.195.168.xxx]

....a pritom staci odchytit kamion a postavit ho napriec. Pekna taka akcia prebehla nedavno. Jemne, nenasilne.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 11. 2016 08:30  |  [198.28.69.xxx]

Specialne pre minuskara:
http://video.idnes.cz/...

...pri pohlade na ten nasroubovany hajzeldekel vzadu je snad jasne co to bolo za saska pocmaraneho...

Odpovědět  |   | 
Dagmarrr  |  04. 11. 2016 18:44

Není to až moc komplikované??? To už by mohli strčit do výfuku bramboru a nebo to vypěnit a nebo mu vstřelit do auta granát se slzným plynem, nebo mu prostě jen nějakým hákem zvednout zadek auta a nebo prostě staré dobré pirátské zahákování vstřelením nějaké kotvy do kufru a nebo pod auto a pak si ho navijákem přitáhnout...

Odpovědět  |   | 
imartas2  |  05. 11. 2016 10:03  |  [85.71.247.xxx]

Nesmíte se tolik dívat na filmy v televizi.

Odpovědět  |   | 
audax  |  06. 11. 2016 20:16  |  [78.98.70.xxx]

živo si viem predstaviť v našich podmienkach ako ide loviť policajná fabia nejakých páchatelov sediacich v nejakom landroveri alebo toyote rav takýmto lapacím zariadením......možno nafasujú ako doplnok sadu sekundových lepidiel,ktoré budú popritom hádzať lovenému vozidlu pod kolesá,aby ho znehybnili......

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  07. 11. 2016 21:09  |  [217.195.168.xxx]

....daj mi tri fabie HTP ako moznost c.1 a jednu X5m ako moznost c.2.
Za usetrene peniaze za tie 3 fabie nadto dispecera. Ja beriem tie tri fabie, na zastavenie nejakeho LC to staci viac nez dostatocne. Uz tu bar takych borcov bolo.

Kedy si naposledy zdrhol policajnej fabii?

Odpovědět  |   |