Začíná se vybírat Auto roku 2017 v ČR

Celkem 27 aut se právě nyní začíná ucházet o zisk titulu Auto roku 2017 v ČR. Po třech vozech do ankety nominovaly značky Kia a Renault, dvojice přihlásily Ford, Suzuki a Toyota.

O vítězství se samozřejmě budou ucházet i dvě veledůležité novinky tuzemských automobilek, tedy Hyundai i30 a Škoda Kodiaq.

Letos poprvé se ankety zúčastní také pět virtuálních porotců z řad veřejnosti. Jejich hlasy doplní pětadvacítku vybraných odborných novinářů.

V prvním kole, jehož uzávěrka je o letošní silvestrovské půlnoci, se nominovaná sedmadvacítka zúží na pět finalistů. Z nich se pak bude vybírat to nejlepší auto až do konce února.

Vítěz by měl být vyhlášen v březnu příštího roku.

Úřadujícím Autem roku v České republice je Škoda Superb.

Auto roku 2017 v ČR - nominované vozy
Alfa Romeo Giulia
Audi Q2
BMW M2
Citroën C3
Fiat Spider 124
Ford Edge
Ford Ka+
Hyundai i30
Jaguar F-Pace
Kia Niro
Kia Optima
Kia Sportage
Mazda MX-5
Mini Countryman
Peugeot 3008
Porsche Panamera
Renault Mégane
Renault Scenic
Renault Talisman
Seat Ateca
Suzuki Baleno
Suzuki SX4 S-Cross
Škoda Kodiaq
Toyota C-HR
Toyota Corolla
Volkswagen Tiguan
Volvo V90
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků