Vypadá to, že Seat hledá jako jiní spásu na nedozírném čínském trhu. Rozhodl se, že si získá tamní mladé zákazníky z měst. Zkraje příštího roku jim hodlá nabídnout dražší verze Leónu a Ibizy.
Seat se chystá představit oba modely na autosalonu v Šanghaji, který začíná 20. dubna. Chce tak rozšířit povědomí o své nabídce. Seat doufá, že prodeje v Číně automobilce pomohou k lepším výsledkům. Hovoří se také o tom, že rok po zahájení prodejů v Číně by zde mohl Seat začít svoje vozy montovat.
Automobilka byla v letech minulých postižena ekonomickou krizí. Jen lehce se vzpamatovala v loňském roce, když snížila svoji provozní ztrátu o 28 milionů eur na 311 milionů eur. Loni sjelo z výrobních pásů závodu v Martorellu nedaleko Barcelony zhruba 335 tisíc vozů, přitom kapacita závodu je půl milionu vozů.
V roce 2010 Seat prodal 339 500 vozů, z toho 323 600 v Evropě. Španělská automobilka prodává svoje vozy na 70 trzích, nehodlá však vstoupit na trh v USA.
Trumfy pro Čínu: León a Ibiza.