Záchrana Lamborghini z písečné pasti na Pebble Beach

Tohle řidič sportovního automobilu Lamborghini Gallardo Spyder očividně nezvládl. Při odjezdu ze slavnosti oslavující vše italské Concorso Italiano na Pebble Beach zvolil se svým vozem špatnou cestu a zahrabal se předními koly v písečné pasti. Nehoda se stala na jednom z nejslavnějších světových golfových hřišť.

Chlapík za volantem byl asi tak nadšený ze všech těch italských laskomin, které se tam nabízely – úžasných aut, ale i skvělého jídla a pití –, že ztratil hlavu.

Nakonec ale pro něj vše dobře dopadlo. Za velkého zájmu kolemjdoucích totiž uvízlému sporťáku pomohl zpět „na kola“ z bunkeru odtahový vůz. Dostal ho na fairway a po trávníku již sporťák odjel „po svých“…

Mohlo by se říci, když už se to přihodilo na golfovém hřišti, že řidič dostal "mulligana".

(Mulligan v golfové terminologii pojmenovává situaci, kdy hráč, kterému se nepovede první odpal, může ze stejného místa beztrestně odehrát další míček. Musí se na tom ale shodnout jeho soupeři. A platí to samozřejmě jen pro tréninkovou hru, nikoli pro turnaje.)  

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků