Začala výroba nové generace Hyundai i20

Turecká továrna Hyundai Motor Manufacturing, Hyundai Assan Otomotiv Sanayi (Haos), zahájila výrobu nové generace modelu i20. Nová í-dvacítka posílí pozici Hyundai na evropském trhu v B-segmentu.

Vůz, který si odbyl svou premiéru na letošním pařížském autosalonu, byl navržen a vyvinut v Evropě tak, aby co nejlépe vyhovoval místní poptávce. K hlavním přednostem nové Hyundai i20 patří stylový a sofistikovaný design, velký vnitřní prostor a důraz na detaily. Na výběr je ze dvou benzínových motorů (1,25 a 1,4 litru) a dvou dieselových agregátů o obsahu 1,1 a 1,4 litru.

V České republice se nová generace i20 začne prodávat koncem letošního roku.

Továrna HAOS v Turecku vyrábí modely i10 a i20 pro prodej v Evropě. Od svého založení v roce 1997 vyprodukovala více než jeden milion aut. Současná kapacita výroby je 200 tisíc vozů ročně. 

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2008
Stav: 73 355 km
Cena: 53 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 125 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků