Žabomyší válka? Škoda si utahuje z Hyundai kvůli prodejní kampani

Korejská automobilka vystavuje ve svých showroomech pro srovnání Octavii a Rapid, Škoda jí za to v nadsázce děkuje.

Korejská automobilka Hyundai nedávno vystupňovala svoji asertivní komunikační a prodejní strategii, když nechala u svých prodejců vystavit konkrétní modely značky Škoda. Jedná se o hlavní součást zářijové kampaně „Přijďte si udělat vlastní názor,“ o které Hyundai informuje přímo na hlavní straně své české webové prezentace. 

Tématu se dostalo značné pozornosti poté, co o škodovkách v showroomech Hyundai informoval zpravodajský web iDnes.cz

Podle dopisu, ze kterého redakce iDnes.cz citovala, zaplatí Hyundai svým prodejcům patnáct tisíc korun za vystavení Octavie Combi a až 40 000 Kč, pokud k ní přidají i Škodu Rapid. Dopis údajně dealery vyzývá, aby se snažili obstarat z půjčoven vozy Škoda v nižších stupních výbavy, což ovšem mluvčí Hyundai Miloš Adámek pro iDnes popřel. 

Škoda | Volkswagen | Kombi | Byznys | Škoda Octavia | Volkswagen Golf

Škoda Octavia Combi vs. VW Golf Variant: proč má Octavia velký problém?

Záležitost však zjevně nedala spát komunikačnímu oddělení Škody Auto. Novináři dnes odpoledne našli ve svých e-mailových schránkách tiskovou zprávu, ve které Škoda krok korejského konkurenta vítá a děkuje mu za propagaci českých automobilů ve svých showroomech – samozřejmě v nadsázce. 

Osobní zkušenost s vozem nejen smontovaným, ale i vyvinutým na území České republiky, je nenahraditelná, proto je zajímavé sledovat, jak vedení českého zastoupení korejské značky poskytlo k propagaci našich vozů své autosalony,“ uvádí v oficiálním komuniké Vítězslav Pelc, PR manažer prodejní organizace Škoda Auto Česká republika. 

Škodovka v tiskové zprávě naoko lituje, že automobilce Hyundai se zatím nepodařilo vystavit škodovky ve výbavě ekvivalentní k prezentovaným vozům své značky. „Drobným zaváháním je dosavadní neschopnost zajistit vozy Škoda v odpovídajících výbavových stupních vůči konkurenčním. Prodejci Hyundai tak neprezentují, jak vypadá skutečně výhodná nabídka vozů Škoda,“ píše se v prohlášení. 

Byznys | Hyundai | Kia | Názory

Evropská krize má dva vítěze: jmenují se Hyundai a Kia

V závěru si mladoboleslavští neodpustili už otevřené rýpnutí do svého rivala: 

Škoda Auto v současnosti neuvažuje o tom, že by ve svých autosalonech v České republice podpořila předvádění vozů konkurenčních značek. „Pokud bychom se v budoucnu pro něco takového přeci jenom rozhodli, jako jednička na trhu bychom v rámci férovosti šli do porovnání s někým ve stejné ‚váhové kategorii‘, tedy spíše do srovnání s kvalitními německými vozy,“ doplňuje Pelc.

Kompletní tiskovou zprávu Škody si můžete rozbalit tlačítkem na konci článku.

Společnost Hyundai Motor Czech se rozhodla krok českého konkurenta nijak nekomentovat. Už dříve uvedla, že na září připravila u většiny svých autorizovaných prodejců akci nazvanou „Hyundai se srovnání nebojí“. Jejím cílem je údajně především dát možnost zájemcům v reálu porovnat modely dvou nejprodávanějších značek v ČR.

Napište nám do diskuze pod článkem, co si o vzájemném popichování obou automobilek myslíte.

  Zobrazit tiskovou zprávu

 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 155 460 km
Cena: 140 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek