Za volantem crossoveru Suzuki S-Cross už nemusíte dávat pozor

Suzuki představuje speciální edici crossoveru S-Cross, která přináší dotykový displej audio systému a také systém nouzového brzdění nazvaný RBS (Radar Brake Support). Pokud se tedy pořádně nevěnujete řízení a třeba si píšete SMSky, systém vás nejprve zvukem a zablikáním upozorní na překážku a pak začne sám brzdit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zvenku auto poznáte podle chromované masky chladiče a rámečku kolem oken. Zábavní systém s navigací a parkovací kamerou má usnadit soužití s autem.

Podle Suzuki umí tento radarový asistent v nižších rychlostech předcházet srážkám, ve vyšších pak aspoň následky kolize snižuje. Z výbavy lze mít i xenony, dvouzónovou automatickou klimatizaci, parkovací senzory nebo třeba stop/start a asistent rozjezdu do kopce.

SUV | Video | Premiéry | Suzuki

Suzuki Vitara nové generace odhaleno na první fotce a na videu

Na palubě Suzuki S-Cross je i vedle systému Bluetooth také možnost propojit „chytrý“ telefon přes palubní zábavní systém a zobrazovat aplikace na dotykovém displeji vozidla. Zábavní systém auta má navíc navigaci a displej ukazuje obraz z parkovací kamery.

Pod kapotou se žádná velká revoluce nekoná. V nabídce jsou dva motory: 1.6 VVT a 1.6 DDiS s pohonem všech kol.

Zobrazit tiskovou zprávu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Suzuki Swift 1.242
Rok výroby: 2012
Stav: 92 230 km
Cena: 134 000 Kč
Suzuki Swift 1.49
Rok výroby: 2006
Stav: 127 000 km
Cena: 60 000 Kč
Suzuki SX4 1.91
Rok výroby: 2008
Stav: 133 790 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků