Za volant nového gétéíčka Peugeot 208 usedl rally jezdec Černý

Peugeot 208 GTi, který by měl navázat na slávu 205 GTi, byl k dispozici pro novináře na autodromu bývalého vojenského letiště v Hradci Králové.

Kromě osobních jízd byla možnost svézt se na okruhu i s rallye jezdcem Janem Černým, který letos začal sedlat nový Peugeot 208 v úpravě R2. Na ten přesedlal ze Škody Fabie.

Zkoušet hranice adheze, brzd a akcelerace v běžném provozu určitě nedoporučujeme. Ale prožít si pár minut odkrvení mozku s jedním z nejtalentovanějších současných českých rallye závodníků – to nebylo k zahození.

Pod kapotou bylo 200 koní benzínové šestnáctistovky THP (maximální točivý moment 275 Nm). Výrobce udává akceleraci vozu z nuly na 100 km/h za méně než 7 vteřin.

Sportovec vážící 1265 kilogramů je v  aktuální nabídce francouzské automobilky u nás za základní cenu 510 000 korun.

Jak dopadne jeho souboj s nedávno představeným Renaultem Clio RS, ukážou až objednávky u prodejců.

Vy si alespoň nyní vychutnejte dynamiku 208 GTi na uzavřeném okruhu s prvotřídním řidičem za volantem…


 

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků