Za volant nového gétéíčka Peugeot 208 usedl rally jezdec Černý

Peugeot 208 GTi, který by měl navázat na slávu 205 GTi, byl k dispozici pro novináře na autodromu bývalého vojenského letiště v Hradci Králové.

Kromě osobních jízd byla možnost svézt se na okruhu i s rallye jezdcem Janem Černým, který letos začal sedlat nový Peugeot 208 v úpravě R2. Na ten přesedlal ze Škody Fabie.

Zkoušet hranice adheze, brzd a akcelerace v běžném provozu určitě nedoporučujeme. Ale prožít si pár minut odkrvení mozku s jedním z nejtalentovanějších současných českých rallye závodníků – to nebylo k zahození.

Pod kapotou bylo 200 koní benzínové šestnáctistovky THP (maximální točivý moment 275 Nm). Výrobce udává akceleraci vozu z nuly na 100 km/h za méně než 7 vteřin.

Sportovec vážící 1265 kilogramů je v  aktuální nabídce francouzské automobilky u nás za základní cenu 510 000 korun.

Jak dopadne jeho souboj s nedávno představeným Renaultem Clio RS, ukážou až objednávky u prodejců.

Vy si alespoň nyní vychutnejte dynamiku 208 GTi na uzavřeném okruhu s prvotřídním řidičem za volantem…


 

Peugeot 407 2.7
Rok výroby: 2009
Stav: 114 717 km
Cena: 159 000 Kč
Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 307 1.997
Rok výroby: 2003
Stav: 170 389 km
Cena: 35 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek