Za pohon všech kol si u Fordu S-Max připlatíte rovných padesát tisíc

MPV Ford S-Max je poprvé k dispozici i s pohonem všech kol, který obstarává elektronicky ovládaná mezinápravová spojka. Je to systém prakticky převzatý z SUV Ford Kuga, i když samozřejmě upravený pro funkci v MPV S-Max.

Ford nabízí pohon všech kol prozatím jen v nejvyšší výbavě Titanium k motorizaci 2.0 TDCI o výkonu 110 kW (150 k) s šestistupňovou manuální převodovkou nebo k motoru 2.0 TDCI o výkonu 132 kW (180 k) se šestistupňovou automatickou převodovkou PowerShift.

Video | Ford | První svezení | Ford S-Max

Nový Ford S-Max: „Mondeizace“ atletického MPV první jízdní dojmy

Prvně jmenovaný slabší model má cenu stanovenou na 904 990 korun včetně daně a příplatek za čtyřkolku tak vychází na rovných 50 000 korun. Stejnou částku připlácíte i za převodovku PowerShift.

Silnější motorizace 2.0 TDCI má pohon všech kol právě jen v kombinaci s automatem, takže výsledná cena vzrostla o rovných sto tisíc na 996 990 korun. Nezbývá než počkat, jestli se nabídka pohonu všech kol časem rozšíří i na další a levnější verze nového MPV Ford S-Max.

Čtyřkolka také o několik desítek kilogramů zvedne pohotovostní hmotnost vozu. Mírně se zhorší i dynamické parametry a hodnoty normované spotřeby paliva. Rozdíly uvádíme v tabulce:

Motorizace Spotřeba
(l/100 km)
Max. rychlost (km/h) 0-100 km/h (s) Provozní hmotnost (kg) Cena (Kč)
2.0 TDCI 110 5,0 19  10,8 1823 854 990
2.0 TDCI 110 AWD 5,4 196 12,1 1898 904 990
2.0 TDCI 132 AT 5,4 211 9,5 1845 946 990
2.0 TDCI 132 AT AWD 5,8 208 10,5 1924 996 990
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků