Za čistě elektrického Brouka budu bojovat, slíbil šéfdesignér Volkswagenu

Pauza se nekoná. VW Brouk bude součástí sériové výroby minimálně do roku 2018. Navíc se velmi intenzivně začíná spekulovat o variantě na elektřinu.

Budoucnost patří elektřině, a ta postupem času začíná promlouvat i do tradičních modelů. Šéfdesignér německého koncernu Klaus Bischoff v rozhovoru pro VW Vortex uvedl, že myšlenka čistě elektrického Brouka se mu zamlouvá a bude za takový projekt tvrdě bojovat.

Retro | Fascinace | Volkswagen | První svezení

Za volantem Volkswagenu New Beetle RSi: Brouk „na druhou“

Volkswagen v posledních týdnech představil řadu futuristických konceptů, na kterých se designéři pořádně vyřádili. Pomáhá tomu i fakt, že u těchto automobilů se nepočítá s motorem vpředu, takže si návrháři mohou mnohem více vyhrát s proporcemi.

Vývoj elektrického Brouka ještě ani nezačal, ale jeho sériová výroba je pravděpodobná. Legendární model by mohl být postaven na druhé generaci platformy MQB, která má přijít v roce 2020. Určena je pro elektromobily, ale mohou na ní být postaveny i vozy s konvenčními TDI a TSI motory.

Zajímavosti | Retro | Sportovní auta | Kupé | Kabriolety | Porsche

Porsche 356 (1948 - 1965): Takový sportovní VW Brouk

Bischoff dále potvrdil, že výroba Beetlu bude pokračovat minimálně do roku 2018.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků