Za automat v Dacii Logan a Sandero dáte nakonec jen 15 000 korun

Automat Easy-R dostanete k jen k motoru 0.9 TCe o výkonu 66 kW (90 k). Je to vlastně klasická mechanická pětistupňová převodovka, ale obsluhu obstarává elektronika.

Jednu z nejlevnějších cest, jak si na našem trhu pořídit auto se samočinným řazením, nyní nabízí rumunská Dacia. Automobilka před časem uvedla na trh vůbec poprvé ve své historii automat, konkrétně robotizovanou převodovku Easy-R

Oficiální ceníkový příplatek za převodovku Easy-R je pouhých 15 000 korun včetně DPH, což je ještě méně, než jak vycházel přepočet ze zahraničních trhů, kde stál automat do Dacie 600 eur.

Testy | SUV | Dacia | Dacia Duster

Test Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 Blackstorm: Může být Dacia krásná?  

Automat Easy-R dostanete za zmíněný patnáctitisícový příplatek jen k motoru 0.9 TCe o výkonu 66 kW (90 k). V případě modelu Dacia Sandero zaplatíte minimálně 252 900 korun za výbavu Arctica, u Dacie Logan pak 245 900 korun.

Robotizovaný automat Easy-R je vlastně klasická mechanická pětistupňová převodovka, ale obsluhu obstarává elektronika. K automatu a motoru 0.9 TCe automaticky dostanete také systém Stop/Start. Převodovka Easy-R je k dispozici také v modelu Logan MCV, ostatní Dacie jsou nadále nabízeny výhradně s manuálním řazením. Nejlevnějším vozem s automatem na českém trhu ale zůstává Škoda Citigo 1.0 MPI 44 kW za 211 700 korun.

Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2004
Stav: 155 281 km
Cena: 75 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2004
Stav: 164 163 km
Cena: 65 000 Kč
Škoda Octavia 1.4
Rok výroby: 2010
Stav: 98 100 km
Cena: 160 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků