Z olympijského stadionu v Londýně se možná stane dějiště Velké ceny F1

Zanedlouho odstartuje olympiáda v Londýně, nicméně londýnská společnost pro rozvoj už teď řeší, co s olympijským stadionem po tom, až OH skončí. Před pár dny bylo oznámeno, že jsou „na stole“ celkem čtyři nabídky a jednou z nich je pořádání Velké ceny Formule 1.

Zajímavosti | Design | Cestování | Ostatní značky

Pininfarina v Londýně vystaví průřez svojí tvorbou

Podle prvních zpráv by se závodilo jak přímo uvnitř stadionu, tak v jeho okolí. Celá věc by byla dílem spolupráce společnosti Intelligent Transport Services a Formule 1, přičemž závody by se zde konaly bez toho, aby F1 stadion vlastnila.

Zda opravdu nakonec uvidíme závodní monoposty v Londýně, o tom v tuto chvíli ještě není rozhodnuto. Společnost pro rozvoj bude teprve posuzovat všechny nabídky. Kromě F1 má o stadion s kapacitou 80 000 diváků zájem také fotbalový klub West Ham United, organizace Leyton Orient a společnost UCFB College of Football Business. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek