Z Felicie trčel šrot aneb Zpátky na Východ

V dnešní době plné moderních technologií se vzdálenosti, jak známo, zkracují. Nemusí však jít vždy o podobnou nadsázku, ale také o přímý příměr. Jistě si většina z našich čtenářů vybaví internetem kolující snímky extrémně přetížených vehiklů na blízkém i vzdálenějším Východě, jež přepravují ohromné množství osob, zvířat nebo zboží. Ale jak bylo již řečeno, vzdálenosti se zkracují. V Roudnici nad Labem včera dopoledne hlídka Městské policie zastavila modrý vůz Škoda Felicia, který byl nápadný již jen tím, že z útrob jeho zavazadlového prostoru do dalekého okolí čněly kusy starého železa.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: MP Roudnice nad Labem

Oddělit tento šrot od dotyčného samohybu zřejmě nebylo až tak snadné, neboť se záhy ukázalo, že inkriminovaná Felicia nemá platné osvědčení o technické způsobilosti. Doba se mění, takže vám níže nabízíme několik snímků pohybujících se monumentů, s nimiž se podle všeho budeme na našich silnicích potkávat stále častěji… 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek


 

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků