Z expedice Scrab již odpadl Fiat Brava. Jeho díly se ale ostatním hodily

10 komentářů

Akiro
4. března • 11:50

Koukam sasci nemaj co resit tak resej stk u techto vraku..magori ze?

pavel
3. března • 17:23

Felda je asi všechny prezije;-)

Standa
3. března • 16:01

Tak třeba zadní nápravu do "A" musejí na STK vidět a je důvodem k vyřazení vozidla z provozu. Vozidlo na ní totiž plave a je hůř ovladatelné. Způsobují to veliké vůle v uložení (jehly). Můj starý pežot na tohle umřel. Takže to s tou STK nebude tak horký. Homokineťák může odejít kdykoli, i po STK. Do něj nikdo nevidí.

mpolan
4. března • 9:40

Vadný kloub je cítit při každém přejezdu nerovnosti, při propružení a podobně. Vibruje a tluče. Řešil jsem totéž s Peugeotem 206. A mimochodem, tu nápravu pak taky. Tam se ale ložiska rozsypala totálně do takové míry, že se ani nedalo dojet domů.

bzzz
3. března • 14:21

Takze automobil mel patrne platnou STK, nicmene na tuty v nevyhovujicim stavu a nezpusobily provozu.podle vyhlasky. Tak ale hlavne ze se jim umele navysuje publicita...

jean
3. března • 15:31

Ako na STK zistia vadný homokineťák? S vozidlom sa prejde akurát tak od regloskopu k valcom, volantom pritom technik netočí.

duch
6. března • 7:18

Mozna tak na Slovensku, me na STK volantem kroutili.

Jan Havránek
3. března • 18:00

Poznat to musí. Pokud si v jámě vezme za poloosu, tak ty vůle cítí a majitel ty rány během jízdy taky pociťuje.....

Zdenek
3. března • 14:31

Neberte to tak smrtelne vazne :-)

Antiautomat
3. března • 14:18

...feli sa drzi :-)

Doporučujeme

Články odjinud