YUKI 250 TR: vodník, co je v terénu jako doma

YUKI uvedla na trh svůj vůbec první motocykl s vodou chlazeným motorem. Je jím enduro 250 TR, které je díky nastavitelnému tlumení i pružení přímo stvořené k dovádění mimo zpevněné komunikace.

Terénní enduro s vodou chlazeným motorem začala na tuzemském trhu prodávat společnost Pyramida Průhonice, importér motocyklů YUKI. Model 250 TR zaujme mimo jiné kultivovaností chodu motoru či možností nastavení zadního tlumiče i odpružení.

Čtyřdobý, vodou chlazený jednoválec poskytuje výkon 12,5 kW (19 koní) při 7500 otáčkách za minutu. Maximální kroutící moment je 18,2 Nm/5500 otáčkách a enduro 250 TM dokáže upalovat až stokilometrovou rychlostí. Průměrná spotřeba přitom činí pouhých 3,5 – 3,8 litrů/100 km.

Přední kolo o velikosti 21" má, stejně jako kolo zadní (18 palců), vypletený ráfek. O bezpečné zastavení se stará přední dvoupístková brzda o průměru kotouče 260 mm a zadní 220 mm dvoupístka. Převodovka je klasická pětistupňová a zapalování je elektronické, o podávání paliva se stará karburátor.

Na přístrojové desce motocyklu lze kromě tachometru najít také digitální ukazatel zařazené rychlosti a ujetých kilometrů. Dále se nachází jedenáctilitrová nádrž s leteckým uzávěrem. Sedlo je vysoké 870 mm.

O tlumení nerovností se v případě endura Yuki 250 TR starají vepředu dva obrácené teleskopické tlumiče. Vzadu obstarává tlumení centrální pružící jednotka s možností nastavení tlumiče i odpružení.

Cena modelu Yuki 250 TR, který je dodáván v červené barvě a jehož rozměry jsou 2200 mm x 860 mm x 1240 mm a váha 148 kg, činí 69.990 Kč včetně DPH.

Klepněte pro větší obrázek
Yuki 250 TR
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků