YUKI 250 TR: vodník, co je v terénu jako doma

YUKI uvedla na trh svůj vůbec první motocykl s vodou chlazeným motorem. Je jím enduro 250 TR, které je díky nastavitelnému tlumení i pružení přímo stvořené k dovádění mimo zpevněné komunikace.

Terénní enduro s vodou chlazeným motorem začala na tuzemském trhu prodávat společnost Pyramida Průhonice, importér motocyklů YUKI. Model 250 TR zaujme mimo jiné kultivovaností chodu motoru či možností nastavení zadního tlumiče i odpružení.

Čtyřdobý, vodou chlazený jednoválec poskytuje výkon 12,5 kW (19 koní) při 7500 otáčkách za minutu. Maximální kroutící moment je 18,2 Nm/5500 otáčkách a enduro 250 TM dokáže upalovat až stokilometrovou rychlostí. Průměrná spotřeba přitom činí pouhých 3,5 – 3,8 litrů/100 km.

Přední kolo o velikosti 21" má, stejně jako kolo zadní (18 palců), vypletený ráfek. O bezpečné zastavení se stará přední dvoupístková brzda o průměru kotouče 260 mm a zadní 220 mm dvoupístka. Převodovka je klasická pětistupňová a zapalování je elektronické, o podávání paliva se stará karburátor.

Na přístrojové desce motocyklu lze kromě tachometru najít také digitální ukazatel zařazené rychlosti a ujetých kilometrů. Dále se nachází jedenáctilitrová nádrž s leteckým uzávěrem. Sedlo je vysoké 870 mm.

O tlumení nerovností se v případě endura Yuki 250 TR starají vepředu dva obrácené teleskopické tlumiče. Vzadu obstarává tlumení centrální pružící jednotka s možností nastavení tlumiče i odpružení.

Cena modelu Yuki 250 TR, který je dodáván v červené barvě a jehož rozměry jsou 2200 mm x 860 mm x 1240 mm a váha 148 kg, činí 69.990 Kč včetně DPH.

Klepněte pro větší obrázek
Yuki 250 TR
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků