Xenatec Cruisero od Office-K: dvojnásobné harakiri

Japonská ladičská společnost Office-K se pustila do vskutku sebevražedného projektu: modifikace kupé Xenatec odvozeného z Maybachu…
Seznam kapitol
  1. Xenatec Cruisero od Office-K
  2. Fotogalerie

Firma Office-K stupňuje svoji aktivitu. Po své nedávné kreaci Ferrari 458 Italia Spider Office-K nyní přichází s projektem založeným na kupé Xenatec Cruisero odvozeném ze sedanu Maybach 57S. A co je na tom sebevražedného? Tak si to shrňme: prestižní automobilní oddělení koncernu Daimler v podobě automobilky Maybach příští rok definitivně a bez náhrady končí a německá karosárna Xenatec takřka před rokem vyhlásila bankrot…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Xenatec 57S v podání tokijské firmy Office-K

Ale ani tyto zásadní informace se nestaly překážkou tomu, aby tokijská ladičská společnost Office-K představila „speciální“ provedení odvozené ze „speciálního“ dvoudveřového provedení Xenatec „speciálního“ modelu Mercedes-Benz S-Class v podobě standardně čtyřdveřového Maybachu.

Zajímavosti | Maybach

Maybach Cruiserio: první 57 Coupe od Xenatecu je na prodej

Není známo, kolik vlastně u Xenatecu během krátké epizody dvoudveřových verzí Maybach vzniklo, ale jeden z vozů prošel decentní přestavbou právě u Office-K. Zářivě bílý vůz na snímcích se vyznačuje řadou chromovaných doplňků, ohromnými litými ráfky Forgiato a novými předními svítilnami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přečalouněný interiér je u Office-K samozřejmostí

Zatímco interiér byl podle všeho přečalouněn v opulentním stylu, na mechanických skupinách se zřejmě nic nezměnilo (stejně jako na již zmíněném Ferrari 458 Italia Spider). Pod přední kapotou se tak ukrývá standardní dvanáctiválec AMG s objemem 6,0 l, výkonem 620 koní (456 kW) a točivým momentem rovných 1 000 Nm, jenž je schopný výchozí sedan Maybach 57S katapultovat z 0 na 100 km/h za méně než 5 s a rozjet jej až na 275 km/h.

Tuning | Zajímavosti | Sportovní auta | Fascinace | Kabriolety | Premiéry | Design | Ferrari

Ferrari 458 Italia Spider v japonském ladění Office-K

Plány Xenatecu s velkými kupé odvozenými z Maybach skončily zřejmě podobně smutně jako samotný Maybach v rámci koncernu Daimler. Připomeňme, že u Xenatecu plánovali vyrobit stokusovou sérii těchto vozů s cenami startujícími v přepočtu na 16,8 mil. Kč.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Xenatec Cruisero od Office-K
  2. Fotogalerie
Mercedes GLK 2.987
Rok výroby: 2008
Stav: 148 800 km
Cena: 399 000 Kč
Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2011
Stav: 191 508 km
Cena: 191 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 150 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků