Xenatec Cruisero od Office-K: dvojnásobné harakiri

Japonská ladičská společnost Office-K se pustila do vskutku sebevražedného projektu: modifikace kupé Xenatec odvozeného z Maybachu…
Seznam kapitol
  1. Xenatec Cruisero od Office-K
  2. Fotogalerie

Firma Office-K stupňuje svoji aktivitu. Po své nedávné kreaci Ferrari 458 Italia Spider Office-K nyní přichází s projektem založeným na kupé Xenatec Cruisero odvozeném ze sedanu Maybach 57S. A co je na tom sebevražedného? Tak si to shrňme: prestižní automobilní oddělení koncernu Daimler v podobě automobilky Maybach příští rok definitivně a bez náhrady končí a německá karosárna Xenatec takřka před rokem vyhlásila bankrot…

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Xenatec 57S v podání tokijské firmy Office-K

Ale ani tyto zásadní informace se nestaly překážkou tomu, aby tokijská ladičská společnost Office-K představila „speciální“ provedení odvozené ze „speciálního“ dvoudveřového provedení Xenatec „speciálního“ modelu Mercedes-Benz S-Class v podobě standardně čtyřdveřového Maybachu.

Zajímavosti | Maybach

Maybach Cruiserio: první 57 Coupe od Xenatecu je na prodej

Není známo, kolik vlastně u Xenatecu během krátké epizody dvoudveřových verzí Maybach vzniklo, ale jeden z vozů prošel decentní přestavbou právě u Office-K. Zářivě bílý vůz na snímcích se vyznačuje řadou chromovaných doplňků, ohromnými litými ráfky Forgiato a novými předními svítilnami.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přečalouněný interiér je u Office-K samozřejmostí

Zatímco interiér byl podle všeho přečalouněn v opulentním stylu, na mechanických skupinách se zřejmě nic nezměnilo (stejně jako na již zmíněném Ferrari 458 Italia Spider). Pod přední kapotou se tak ukrývá standardní dvanáctiválec AMG s objemem 6,0 l, výkonem 620 koní (456 kW) a točivým momentem rovných 1 000 Nm, jenž je schopný výchozí sedan Maybach 57S katapultovat z 0 na 100 km/h za méně než 5 s a rozjet jej až na 275 km/h.

Tuning | Zajímavosti | Design | Sportovní auta | Fascinace | Kabriolety | Premiéry | Ferrari

Ferrari 458 Italia Spider v japonském ladění Office-K

Plány Xenatecu s velkými kupé odvozenými z Maybach skončily zřejmě podobně smutně jako samotný Maybach v rámci koncernu Daimler. Připomeňme, že u Xenatecu plánovali vyrobit stokusovou sérii těchto vozů s cenami startujícími v přepočtu na 16,8 mil. Kč.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Xenatec Cruisero od Office-K
  2. Fotogalerie
Mercedes Třídy A 1.498
Rok výroby: 2010
Stav: 33 868 km
Cena: 160 000 Kč
Mercedes Třídy C 2.148
Rok výroby: 2008
Stav: 204 225 km
Cena: 198 000 Kč
Mercedes Citan 1.461
Rok výroby: 2013
Stav: 77 076 km
Cena: 204 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 63 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků