World's Greatest Drag Race 4: 911 Turbo S první, BMW i8 až šesté

Kolegové z magazínu Motor Trend už dokázali uspořádat tři velká srovnání všech možných sportovních automobilů. Nejedná se sice o komplexní porovnání, závodí se pouze ve sprintu na čtvrt míle, přičemž často ani nejde o auta z jedné kategorie, nicméně podobná videa byla vždy velmi zajímavá. Aktuálně je na světě velký drag race s pořadovým číslem 4.

V něm se představuje Alfa Romeo 4C, BMW i8, BMW M4, Chevrolet Camaro Z/28, Ford Fiesta ST, Jaguar F-Type R Coupe, Nissan GT-R Nismo, Porsche 911 Turbo S, Subaru WRX STI a Volkswagen Golf GTI. Z tohoto výčtu je jasné, kdo patří k favoritům. Nissan GT-R v takových srovnáních zvítězil už několikrát a v podstatě jediná podobně schopná čtyřkolka je v tomto testu Porsche 911 Turbo S.

Tato dvě auta si to také nakonec rozdala s velkým náskokem o vítězství. Třetí a zároveň první mezi auty s pohonem jedné nápravy skončil Jaguar F-Type R. 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků