Wolf Racing: vylepšete si svůj Ford Kuga

Ačkoli to v posledních dnech vypadá, že ladičské společnosti se věnují jenom Audi RS6 Avant, není tomu tak. Německý úpravce Wolf Racing si pro první crossover s modrým oválem na přídi připravil sadu optického a technického vylepšení. Změny stylingu spočívají v osazení velmi decentního bodykitu, konec konců žádné obří spoilery ani nárazníky se na toto auto nehodí a zejména u vozidel tohoto ražení platí, že méně je někdy více.  

Podívejme se ale na vylepšení výkonu, to úpravce nabízí pouze pro majitele dvoulitrového turbem přeplňovaného dieselu s výkonem 136 koní, jehož výkon se po úpravě elektronické jednotky zvedne o 12 koní. Za zvýšení výkonu si úpravce vyptá 795 eur (zhruba 19 000 Kč), za pětipaprskové 20-ti palcové disky 2 850 eur (zhruba 68 000 Kč) a sportovní tlumiče vás vyjdou na 199 euro (4 800 Kč).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Wolf Racing Ford Kuga
Ford Mondeo 1.8
Rok výroby: 2005
Stav: 124 553 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 0
Rok výroby: 2006
Stav: 149 544 km
Cena: 65 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek