386 koni z dvoulitru, hmm. papirove hezke, ale asi by si s tim clovek moc nepojezdil. Neverim tomu, ze by to auto vydrzelo jezdit s vyuzitim udavanych parametru, mozna par tisic kilometru a padla.
Auta na rallycross maji z dvoulitru i 500-600 koni bez restriktoru 800-900. Papirove 386 koni je bezny levny tuning.
asi tak. Ale je důležitý mít předsudky i když o tom člověk ví prd :-D
Takhle ma vypadat tuning, decentni exterier a kvalitne zpracovany motor, chvalim!Jen si moc nedovedu predstavit jak dlouho a jakym zpusobem se s tim bude dat jezdit, precijen 380 koni na predni naprave...
Taky se mi to líbí. A kdy začnou tunit AUTA? :-D:-D
Ak neupravili aj vnútro motora (ojnice, piesty), tak to musí pri využívaní jeho potenciálu začať chrastiť po 15-20 tisíc km...
I kdyby, tak při litrovém výkonu skoro 200HP s tím tak strochu musíš počítat. Stejně jako na gumách přitom nenajezdíš 60 000km......
Oki, ale mať tie peniaze, tak si kúpim radšej niečo na to stavané ako Golf, ktorý mi vydrží rok a potom do koša...
Nemá náhodou v základu 2,0 TSI 155Kw krouťák 350nM? 280nM měl ten se 147kw, ne?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.