Wiesmann v Ženevě představí model MF4-S GT a zcela nový roadster

Malá německá automobilka Wiesmann právě oslavila dvacet let své činnosti, a proto hodlá během letošního roku představit sérii 20th Anniversary Edition, odvozenou od v současnosti vyráběných modelů.

Pro ženevský autosalon si tak připravila první vlaštovku v podobě modelu MF4-S GT. Limitovaná edice je určena výhradně k prodeji v Evropě a Wiesmann má díky ní v plánu navýšit svoji roční produkci o rovnou stovku vozů na výsledných 350 jednotek.

Wiesmann zároveň představil první náčrt svého zcela nového roadsteru. Ten by se měl jmenovat „překvapivě“ MF4 Roadster, takže bude vycházet ze středního typu MF4, z něhož si vypůjčí též čtyřlitrový osmiválec BMW s výkonem stále na hodnotě 367 koní. V Ženevě se zřejmě objeví i jeho ostřejší verze MF4-S Roadster s osmiválcem o objemu 4,8 l a výkonu 420 koní. Stávající otevřený MF3 Roadster přitom ve výrobě zatím zůstane.

Klepněte pro větší obrázek
Wiesmann MF4 Roadster
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků