Wiesmann se v Ženevě prezentuje novým Spyderem V8

Německý malosériový výrobce sportovních automobilů Wiesmann, které jsou již řadu let pevně spjaty se standardními konstrukcemi BMW, na svém stánku na autosalonu v Ženevě vystavuje studii extrémně lehkého modelu Spyder V8. S pohotovostní hmotností pod hranicí 1 000 kg je tento roadster schopen zrychlit z klidu na 100 km/h za méně než 4 s a dosáhnout rychlosti 290 km/h. O to se stará upravený čtyřlitrový osmiválec z BMW M3 naladěný na 420 koní (309 kW). Podle Wiesmannu jde o vůbec nejostřejší vůz, jaký kdy v jeho dílnách vzniknul, absence dveří i čelního skla zajistí posádce jistě nezapomenutelné zážitky.

Po stránce techniky nový Spyder V8 vychází ze starších staveb Wiesmannu a jeho vznik si údajně vyžádali samotní příznivci značky žádající „extrémně puristický stroj“. Zda se tento model dostane do malosériové výroby, to zatím není vůbec jasné. „Odezva ze strany našich partnerů a odborníků sehraje v otázce budoucnosti modelu Spyder důležitou roli,“ tvrdí Friedhelm Wiesmann, šéf stejnojmenné automobilky. Pokud k produkci nakonec přeci jen sáhne, stane se tak v horizontu dvou až tří let.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
  
 


 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků