Wiesmann se v Ženevě prezentuje novým Spyderem V8

Německý malosériový výrobce sportovních automobilů Wiesmann, které jsou již řadu let pevně spjaty se standardními konstrukcemi BMW, na svém stánku na autosalonu v Ženevě vystavuje studii extrémně lehkého modelu Spyder V8. S pohotovostní hmotností pod hranicí 1 000 kg je tento roadster schopen zrychlit z klidu na 100 km/h za méně než 4 s a dosáhnout rychlosti 290 km/h. O to se stará upravený čtyřlitrový osmiválec z BMW M3 naladěný na 420 koní (309 kW). Podle Wiesmannu jde o vůbec nejostřejší vůz, jaký kdy v jeho dílnách vzniknul, absence dveří i čelního skla zajistí posádce jistě nezapomenutelné zážitky.

Po stránce techniky nový Spyder V8 vychází ze starších staveb Wiesmannu a jeho vznik si údajně vyžádali samotní příznivci značky žádající „extrémně puristický stroj“. Zda se tento model dostane do malosériové výroby, to zatím není vůbec jasné. „Odezva ze strany našich partnerů a odborníků sehraje v otázce budoucnosti modelu Spyder důležitou roli,“ tvrdí Friedhelm Wiesmann, šéf stejnojmenné automobilky. Pokud k produkci nakonec přeci jen sáhne, stane se tak v horizontu dvou až tří let.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
  
 


 

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek