Wiesmann Roadster MF5: retro novinka se odhaluje ve Frankfurtu

Letošní expozice výrobce ručně vyráběných sportovních modelů Wiesmann, jejichž vzhled nás tak trochu vrací do dob dávno minulých, zcela jednoznačně patří nové limitované edici roadsteru MF5. Ta je speciálně vyrobena pouze v bílo§červené barevné kombinaci a obsahuje vše, co od tohoto typu vozu možno očekávat - od lehké karoserie až po výkonný agregát.

Výrobce tentokrát sáhl po pětilitrovém desetiválci z modelu BMW M6. Ten disponuje výkonem 507 koní a maximálním točivým momentem 520 Nm s tím, že to všechno je posíláno na kola zadní nápravy. Wiesmann Roadster MF5 dosahuje skvělé výsledky jak ve sprintech, tak i v maximální rychlosti - na zrychlení z nuly na stovku mu postačí pouhých 3,9 sekund a ručička tachometru se zastaví na hodnotě 309 km/h.
Celkem se těchto modelů vyrobí jen 55 kusů a i navzdory ceně 189 000 eur se výrobce nemusí obávat o nedostatek zájemců.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Wiesmann Roadster MF5: 1 z 55
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků