Wiesmann MF4 a MF5: nově s motorem V8 bi-turbo

Již dva roky vyráběný model Wiesmann MF5 GT přišel o zdroj atmosféricky plněných desetiválců z BMW M5, jejiž výroba byla ukončena spolu se samotnou M5. Pánové od Wiesmannu tak byli postaveni před nelehký úkol: jaký motor používat nadále?

Rozhodnutí nyní definitivně padlo. Wiesmann je tradičním a dlouholetým odběratelem pohonných jednotek z Mnichova, a tak není divu, že vůz dostane nový bavorský osmiválec s dvojitým přeplňováním. Motor BMW s objemem 4,4 l je díky použití přímého vstřikování benzínu a přeplňvoání výkonnější a papírově hospodárnější než odcházející desetiválec a kromě řady MF5 GT jej bude Wiesmann instalovat také do svého modelu MF4. Ten se musí spokojit s krotší verzí naladěnou na 407 koní (300 kW), což vozu beztak umožní zrychlení z klidu na 100 km/h za 4,6 s. Větší MF5 dostane výkonnější provedení podobné tomu používanému ve vozech BMW X5 M a X6 M a díky výkonu 555 koní (408 kW), zrychlí na 100 km/h již za 3,9 s.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Wiesmann MF5 GT
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 143 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2008
Stav: 120 724 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 2.993
Rok výroby: 2006
Stav: 106 678 km
Cena: 185 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek