Wiedeking končí v Porsche, pozice automobilky vůči VW se obrací

13 komentářů

pepa-1
24. července • 18:39

Zajímalo by mne, jak tohle ovlivní sportovní program automobilky Porsche a s tím i vzájemnou konkurenci v mnoha disciplínách motorsportu, když to bude v rámci VW group.

ZelÍ
26. července • 8:55

Porsche je v posledních letech ve sportu málo aktivní. Sport má marketingově podporovat odbyt. Co takhle závody v orbě ? Traktorek cayene je prodejním pilířem, takže tam by mohli začít. :-D

jogurt
25. července • 11:02

Nijak. Stejně jako neovlivnilo Audi sport team. navíc, konkurence mimo okruhové závody supersportů žádná není. A tam by u VW byli padlí na hlavu, kdyby nenechali Audi sport dál rozvíjet dieselové verze a Porsche benzínové.

pepa-1
26. července • 19:58

Řekl bych, že konkurence tady letos už je, Porsche 911 RSRS vs. Audi R8 LMS, v obou vytrvalostních 24 h závodech - 24h Nurburgringu - zde vyhrálo díky zkušenostem týmu Manthey Porsche, nebo právě skončený závod 24h Spa, tady skončilo Audi před Porsche v kategorii GT2.

zdeněk
26. července • 10:12

Tvých názorů je zde mezi těmi pubertálními a postpubertálními a jako obvykle poněkud přihlouplými "znalci" škoda! Jejich úroveň koresponduje s úrovní některých "redaktorů", a ta začíná být, bohužel, již věhlasná...

x12345678
27. července • 9:36

V plurálním prostředí internetu není žádných názorů škoda. Můžu si o pisateli myslet do chci, pokud zachovám základní pravidla slušnosti, můžu to i napsat, každopádně se můžu mnohými názory i velmi pobavit. To už je riziko každého přispěvatele, že může být k pláči nebo k smíchu.

Jyrka von Volkshaus
24. července • 8:15

Uz se tesim az si koupim Porsche Fabia s trihrnkem :)

ABC
24. července • 8:24

Ty budeš jezdit ve Warbecu ať bude mít Fabia na kapotě Škoda nebo Porsche.. :-P

Hnus
24. července • 15:57

To bude hnus :-P

ZelÍ
24. července • 7:25

Ač to tak nevypadá, to co je v článku jsou poslední konsekvence privatizace 100% státní firmy. VW založil Hitler před válkou jako německý Detroit a dokonce poklepal kladívkem na základní kámen. Mezihru travající osumdesát let pro jednoduchost vynechám a přejdu rovnou do finále.
Porsche zkusilo to, čemu se v česku říká tunelování. Chci koupit firmu, nemám nic, půjčím si u bank balík peněz s komerčním úrokem s tím, že to splatím z výnosů koupené firmy. Pakliže firma nemá dostatečné výnosy jsem v pytli a hra končí.
Česká varianta je ve vynálezu bílého koně, který zmizí ze scény s traverzou na krku a banka má smůlu.
Tady je ovšem nová varianta s vendelínem, který zmizí ze scény, ale překvapivě se zlatým padákem.:-D:-D

Hnus
24. července • 16:09

Co říci, jen jedno, fuck Hitlerovo VW, kdo dnes koupí něco od gruppen-fuhrer VW tak je český škodovácký nácek. :-(http://derer.blog.respekt.cz/c/27670/Ceskej-nacek.html

puk123
24. července • 7:49

Taky se může jednat o hru Jak vydrbat s menšinovými akcionáři. Normálně se totiž zisk firmy rozdělí ve formě dividend akcionářům podle podílu akcií. Pokud ale jeden vlastník drží většinové podíly ve 2 firmách, přikáže jedné firmě koupit druhou, samozřejmě od něj. Kupující firmě se sníží zisk a menšinoví akcionáři tak utřou hubu. Většinový vlastník obdrží tučnou hotovost a dále kontroluje činnost obou firem.
A česká postkuponová specialitka na závěr. Když tyto 2 firmy vlastní banka (resp. její kuponový privatizační fond), vezme si kupující firma na koupi "výhodný" úvěr u této banky.

jogurt
25. července • 11:05

V životě firmy (v nekrizové fázi samozřejmě) jsou jak doby dividendové, tak růstové. Ač se to hloupým malým akcionářům může nelíbit, pro budoucnost jejich majetku (t.j. investice do akcií) má růstová fáze větší význam než dividendová, kdy se zisk neinvestuje, ale prožere.

Doporučujeme

Články odjinud