Wet Rod Jet Ski: Když potřebujete osmiválec z Corvette pro jízdu na vodě

Osm válců má své kouzlo, o tom není pochyb. Movitým zájemcům se rýsuje možnost užít si takto velký motor i v případech, kdy budou chtít jezdit na vodě. Téměř pětimetrový vodní skútr (pokud můžeme tuhle věc vůbec takto nazývat) Strand Craft V8 Wet Rod Jet Ski má pod kapotou rovné tři stovky koní, o které se stará právě osmiválec.

Fascinace | Design | Rolls-Royce

Rolls-Royce Aeroboat: luxusní jachta se slavným motorem Merlin 12V

Konkrétně se bavíme o motoru s objemem 5,7 litru původem z Chevroletu Corvette. Ten dokáže stroj vyrobený z velké části z karbonu rozpohybovat až na 105 km/h. Posádka může na expresních cestách využít vodotěsný box pro odložení důležitých věcí, případně menší chladicí box na nápoje. V rámci příslušenství se počítá třeba s navigací nebo audio-systémem.

Osmiválcový vodní skútr se ještě neprodává, první zákazníci si ho ale budou moci pořídit už k Vánocům. Kdybyste náhodou měli zájem, tak cena bude začínat v přepočtu přibližně na jednom milionu korun. A pokud hledáte ještě něco zajímavějšího, pak se nabízí dvanáctiválcová jachta Rolls-Royce Aeroboat.

Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků