Wald International: Toyota Prius dostala nový design a ani jeden kW navíc

Nová generace Toyoty Prius rozhodně není automobil, který by byl po stránce designu málo výrazný. Japonská společnost Wald International ale přesto připravuje sadu úprav, které mají za cíl design nového hybridu ještě dále zvýraznit. 

Testy | Ojetiny | Hatchbacky | Palivo | Hybridy | Toyota

Test ojetiny Toyota Prius: Má nízkou spotřebu a nezlobí ani po letech

Výsledek si můžeme prohlédnout na prvních fotkách, které ukazují kompletně přepracovaný nárazník, větší prahy, výraznější difuzor vzadu a došlo také na decentní spoiler. Automobil má podle všeho rovněž upravený podvozek a nechybí ani velká litá kola s nízkou pneumatikou. 

Hatchbacky | Byznys | Hybridy | Toyota

Toyota Prius čtvrté generace zná českou cenu. Stojí 744 900 Kč

O změnách hybridního pohonného ústrojí dostupné zdroje mlčí, pokud chcete zvýšit výkon, budete muset jít někam jinam. Agresivně vypadající Prius stále nabízí celkový výkon systému 90 kW (122 k). 

Tato nová úprava navazuje na tuning nového Priusu, který společnost Wald International představila už dříve. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků