Wald International představil další šílený tuning pro Toyotu Prius

Když se řekne „ sportovní Toyota Prius“, zavání to příšerným oxymóronem. Trochu jiný názor na to má úpravce Wald International, který představil na prvních počítačových skicách svůj balíček úprav na novou generaci nejprodávanějšího hybridu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Prius z dílny Wald International se tváří, jako by dostala osmiválec ze speciálu NASCAR. Nic takového. Pod kapotou vše zůstalo sériové, tuning je pouze optický

Toyota Prius tak dostala větší kola, snížený podvozek a velmi agresivní bodykit. Nechybí ani nově navržený přední nárazník s LED denním svícením a karbonovými křidélky. Dokonce dostanete i spoiler, difuzor nebo čtyři koncovky výfuku, které na hybridu s motorem 1,8 l působí velice komicky. Ale čím víc koncovek, tím víc supersport...

Testy | Ojetiny | Hatchbacky | Toyota | Palivo | Hybridy

Test ojetiny Toyota Prius: Má nízkou spotřebu a nezlobí ani po letech

Nicméně pohonné jednotky si Wald nevšímal. Vytuněný Prius tak poveze pouze spoustu bodykitu navíc, ale bude mít pořád stejné parametry výkonu, točivého momentu, spotřeby a elektrického dojezdu. Respektive téměř stejné. Kvůli většímu aerodynamickému odporu spoilerů nakonec může být spotřeba dokonce vyšší a dojezd menší než u sériového vozu.

Japonský úpravce Wald International má oficiální zastoupení i v Evropě, konkrétně ve Velké Británii, Finsku, Ukrajině, Turecku a Rusku.

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 115 244 km
Cena: 300 000 Kč
Toyota Avensis 1.995
Rok výroby: 2005
Stav: 172 019 km
Cena: 80 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků