Wald International představil další šílený tuning pro Toyotu Prius

Když se řekne „ sportovní Toyota Prius“, zavání to příšerným oxymóronem. Trochu jiný názor na to má úpravce Wald International, který představil na prvních počítačových skicách svůj balíček úprav na novou generaci nejprodávanějšího hybridu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Toyota Prius z dílny Wald International se tváří, jako by dostala osmiválec ze speciálu NASCAR. Nic takového. Pod kapotou vše zůstalo sériové, tuning je pouze optický

Toyota Prius tak dostala větší kola, snížený podvozek a velmi agresivní bodykit. Nechybí ani nově navržený přední nárazník s LED denním svícením a karbonovými křidélky. Dokonce dostanete i spoiler, difuzor nebo čtyři koncovky výfuku, které na hybridu s motorem 1,8 l působí velice komicky. Ale čím víc koncovek, tím víc supersport...

Testy | Ojetiny | Hatchbacky | Palivo | Hybridy | Toyota

Test ojetiny Toyota Prius: Má nízkou spotřebu a nezlobí ani po letech

Nicméně pohonné jednotky si Wald nevšímal. Vytuněný Prius tak poveze pouze spoustu bodykitu navíc, ale bude mít pořád stejné parametry výkonu, točivého momentu, spotřeby a elektrického dojezdu. Respektive téměř stejné. Kvůli většímu aerodynamickému odporu spoilerů nakonec může být spotřeba dokonce vyšší a dojezd menší než u sériového vozu.

Japonský úpravce Wald International má oficiální zastoupení i v Evropě, konkrétně ve Velké Británii, Finsku, Ukrajině, Turecku a Rusku.

Toyota Yaris 0.998
Rok výroby: 2012
Stav: 133 600 km
Cena: 110 000 Kč
Toyota Avensis 2.231
Rok výroby: 2012
Stav: 116 855 km
Cena: 290 000 Kč
Toyota Corolla 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 141 091 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků