Vzácný sporťák BMW M1 celých 34 let zapadal v garáži prachem

V italské garáži se našel opravdu cenný nález. Dlouhých 34 let tu pod nánosem prachu a nepořádku stál sporťák BMW M1.

Oblíbený sporťák vyráběla německá automobilka s modrobílým logem mezi lety 1971 až 1981. Nalezený exemplář stál zcela nedotčený celých 34 let od roku 1982.

Nános prachu a nepořádku ukrývá pořád ještě celkem zachovaný kousek. Rekonstrukce ale bude nutná. Investice do oprav se však několikanásobně vráti při případném prodeji tohoto červeného žihadla.

Sporťák s motorem uprostřed má stále originální pneumatiky vyrobené v roce 1980. Původní majitel s ním najel pouhých 7 392 kilometrů.

BMW | Fascinace | Design

Unikátní video vozu BMW pro budoucnost. Bude ho vyvíjet 2000 lidí

Vzácnost tohoto automobilu navyšuje nízký počet celkem vyrobených kusů. Konkrétní čísla se liší, bylo jich ale určitě méně než 500.

Dvoudveřové kupé mělo pod kapotou šestiválec s objemem 3,5 litru. Z nuly na sto dokázalo zrychlit za 5,6 vteřin a maximálně z něj bylo možné dostat rychlost 260 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků