Vzácný sporťák BMW M1 celých 34 let zapadal v garáži prachem

V italské garáži se našel opravdu cenný nález. Dlouhých 34 let tu pod nánosem prachu a nepořádku stál sporťák BMW M1.

Oblíbený sporťák vyráběla německá automobilka s modrobílým logem mezi lety 1971 až 1981. Nalezený exemplář stál zcela nedotčený celých 34 let od roku 1982.

Nános prachu a nepořádku ukrývá pořád ještě celkem zachovaný kousek. Rekonstrukce ale bude nutná. Investice do oprav se však několikanásobně vráti při případném prodeji tohoto červeného žihadla.

Sporťák s motorem uprostřed má stále originální pneumatiky vyrobené v roce 1980. Původní majitel s ním najel pouhých 7 392 kilometrů.

Fascinace | BMW | Design

Unikátní video vozu BMW pro budoucnost. Bude ho vyvíjet 2000 lidí

Vzácnost tohoto automobilu navyšuje nízký počet celkem vyrobených kusů. Konkrétní čísla se liší, bylo jich ale určitě méně než 500.

Dvoudveřové kupé mělo pod kapotou šestiválec s objemem 3,5 litru. Z nuly na sto dokázalo zrychlit za 5,6 vteřin a maximálně z něj bylo možné dostat rychlost 260 km/h.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků