Vývoj nového Lamborghini Murcielago nabral zpoždění

Nového Lamborghini Murcielago se do roku 2012 určitě nedočkáme. Tyto a ještě další spekulace se šíří od „zdrojů blízkých automobilce“. Samotný důvod zdržení vývoje však zůstává stále nejasný a my můžeme jen hádat, zda je za tím finanční situace, složitost vývoje, nebo snad něco úplně jiného.

Na druhé straně, prodloužené čekání má být vykompenzováno tím, že nové Murcielago bude absolutní špičkou ve svém segmentu, nebo se o to alespoň pokusí. Výrobce se jej rozhodl postavit na nové platformě a základem bude lehký hliníkový rám podobný, jako u Audi R8, přičemž v zájmu dalšího udržení hmotnosti při zemi bude na místě masové použití karbonu a lehkých kompozitních materiálů.
O pohon se bude starat zřejmě uprostřed uložený 6,5 litrový dvanáctiválec s výkonem přibližně 675 koní. Z hlediska designového pak nelze očekávat žádnou revoluci, ovšem model se zřejmě inspiruje u modelu Estoque.
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků