bohužel musím konstatovat, že policie už není policie...aspoň ne pro to, za co si ji platíme....většina příspěvků v tomto fóru má pravdu. ale co s tím uděláme? ...?
Ehm no to samé, co už dávno děláme. Oplácet prudu prudou. Používat detektory, mobilní služby typu radary.cz, když už nás chytí, tak prudit s požadavky na dokazování všehomožného například služebních průkazů, certifikátů k radaru, nesouhlasit s projednáním na místě, vymlouvat se na osobu blízkou, vzdálenou, řetězit osoby, které mohly auto řídit, odkládat pro nemoc, bolavé zuby, žádat postoupení přestupkového řízení do místa bydliště či do místa zastoupení právníkem, měnit právníka, zavalit je paragrafy, atd.Je docela dost možností jak se bránit úřední zvůli. Tedy pokud nesmyslný silniční dozor represivního typu s jasně ekonomickým podtextem za úřední zvůli považujeme. Já ano. Pokud udělám chybu, což se může stát a je represe namístě, bez řečí se nechám postihnout. Pokud mě buzerují za hovadinu, pak mám poměrně snadnou možnost buzeraci eráru oplatit jeho vlastními metodami.
Gratuluji k zachráněným životům. Jen tak dál, rychlost o pár kilometrů za hodinu vyšší, nezapnuté pásy a telefonování ( a mohli bychom přidat nápisy na autě,kapičky oleje na karteru, zimní či letní gumy a podobné voloviny) určitě nebezpečně ovlivňují bezpečnost provozu. To nemá policie nic důležitějšího na práci nebo opravdu je jejím hlavním úkolem otravovat motoristům život? Co takhle místo výše zmíněných blbostí postihovat agresivní jízdu, jízdu bez platného oprávnění, arogantní řidiče jako je pan Janoušek, jízdu pod vlivem drog, protizákonné rozmisťování značek "Začátek a konec obce" kdejakým starostou ?
Tady v té zemi se vždy řeší (hlavně policie) to, že někdo jede 105 km/h namísto 90 km/h a dělají z toho strašné nebezpečné porušení zákona a ohrožení, ale to, že auto které jede 130 km/h na čtyřproudové silnici, kde je 90 a zabrzdí na nějakých 40 metrech, tak stále je menším ohrožením, než kamion, jedoucí 80, který zabrzdí na dvojnásobné dráze, tak to nikomu nepřijde k zamyšlení ... zkrátka řeší se blbosti a jen výmluvy pro výběr peněz. Pak někdo projede na červenou, nebo na dálnici jede vlevo 80 a nikoho nechce před sebe pustit, ale oni raději toho pochválí ale někomu, kdo jede 140 km/h tak nasolí pokutu. Je to zvěrstvo tady. Především tu řeší rychlosti, ale to že cizinci s kamiony tu jezdí jak dobytci, nedávají přednost, jedou do protisměrů apod., mají přetížené kamióny a běžně porušují snad všechny pravidla, tak to neřeší. Raději ať se zaměří na shnilé kamiony, které jezdí přetížené na dálnicích apod. a ne na to, že někdo jede mimo obec o 5-10 km/h více, to mi přijde jako schválnost. Většina nehod je stejně způsobena ne rychlostí, ale tím, že člověk nedává pozor, nedá přednost a ne tím, že jede o 10 km/h více, to je holý nesmysl, ale je to dobrá výmluva úřadů, jak vydělávat peníze na lidech do státní kasičky a pak zase občanům jiných národností je zdarma darovat, aby měli z čeho žít a jezdit si pro dávky limuzínami :-)
Červená se neřeší. Moc práce, malý výnos. Maximálně a velice vzácně pošlou složenku majiteli auta aby objektivněodpovědně zaplatil výpalné, s pachatelem se erár neobtěžuje. Nejde o bezpečnost, jde o prachy.
Stačí jet z Liberce na Ústí .silnice dálničního charakteru s 90 !!! Zlatý důl pro Passaty!!! ;-) Proto se nespěchá s přeřazením do správné kategorie komunikace.:-(
Aneb jak za nejméně nebezpečný přestupek vybrat nejvíce peněz. Stačí na to aparátek, dva troubové v uniformě a státní požehnání.To třeba sledovat nebezpečné předjíždění, ohrožení jiného účastníka v případech, kdy je to zákonem zakázáno či další skutečně nebezpečné počiny, to je jiná káva. Na to už je třeba kromě aparátku i mozek a ještě navíc to je strastiplnější cesta k plnění státní či obecních kas, takže dozor se logicky nekoná.
Pravdou je, že většinou měří tam, kde by to nebylo potřeba ( i když i tam se najdou hujeři, kteří to s rychlostí přehánějí ). Ale aby se postarali o plynulost provozu na D1 v místech omezení a připomínali mnoha řidičům, co to 80km/h, to ne. V cizině se pokutuje i pomalá jízda, nebo se vyřazuje z provozu.
Tak to bych teda neřekl, že jde o nejméně nebezpečný přestupek... 50km/h ve městě chápu, a dodržuju - samozřejmě že už je to pak něco jinýho, když jedu rychlejc na nějaký dvouproudovce, ale ve městě, kde nevidim dál než dva metry od silnice, protože tam je barák, zaparkovaný auto nebo něco jinýho, je nebezpečný jezdit 70. Divil by ses jakej rozdíl může bejt bzdění z 40 a z 50. Natož ze 70... Neříkám že mimo město nejezdim rychlejc, ale tam mi pod kola nevběhne dítě. Takže tady těm pokutám rozumim
na místě kde je rozhled na 2 metry sem ještě nikdy nikoho měřit neviděl, protože vetšina tam jede sotva 40, takže by nebylo co měřit..většina řidičů totiž jezdí relativně rozumně co se rychlostí týká, tím neříkám, že přímo předpisově, ale vyloženě bláznů co to pálí bezhlavě zas tak moc není
A práve tam sa nemeria, merajú len tam kde sa dá najviac vybrať. Meranie rýchlosti s bezpečnosťou nemá nič spoločné, je to len plnenie štátnej kasy, teda na Slovensku určite.
2 Homer: Najdi mi méně nebezpečný přestupek, než policií milovaných 121 km/h mimo obec na silnici dálničního typu, neoznačené jako dálnice nebo silnice pro motorová vozidla......Těžké, co?Vlastně já o dvou vím: prošlé obinadlo v lékárničce a nesundaná loňská dálniční známka. Taky policejní hity.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.