Výrobce elektromobilů Tesla prodlužuje záruku na pohon

Záruka na pohonné ústrojí je hlavní argument pro koupi nového auta a když vám někdo nabídne osmiletou záruku bez omezení počtu najetých kilometrů, už máte asi o čem přemýšlet. Přesně to teď zavádí výrobce elektromobilů Tesla.

Pohonná jednotka je nyní kryta stejnou osmiletou zárukou bez omezení ujeté vzdálenosti jako balíček akumulátorů. Dříve se na pohonné ústrojí vozu Tesla Model S vztahovala záruka na čtyři roky a 80 000 km. Zajímavostí je, že Tesla zavádí tuto záruku i zpětně na již zakoupené vozy Model S.

Elektromobily | Fascinace | Tesla | První svezení | Elon Musk

Tesla Model S: Jak se jezdí na elektrony?

Šéf Tesly Elon Musk řekl, že by měla záruka výrobce Tesla reflektovat skutečnost, že jsou elektromotory jednodušší a spolehlivější než klasické pístové motory. Varoval ale investory, že to možná bude mít krátkodobý negativní efekt na účetní bilanci. Je však přesvědčen, že dělá správnou věc pro image značky a hlavně pro zákazníky. Záruka je totiž přenosná na další majitele vozu.

Jen připomeneme, že v provedení s akumulátory o kapacitě 85 kWh je Tesla Model S elektromobil s nejdelším certifikovaným dojezdem. Výrobce udává dojezd až 480 km na jedno nabití, což není při schopnosti akcelerovat na stovku za 4,6 sekundy vůbec špatné.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků