Výroba supersedanu Lexus IS-F byla také ukončena

Osmiválcový supersedan Lexus IS-F byl vlastně prvním skutečně sportovním vozem této automobilky. Jednalo se o velmi zajímavé auto a po příchodu upravené verze se samosvorným diferenciálem šlo o skutečného soupeře pro ikonické BMW M3 nebo divoký Mercedes C 63 AMG.

Jenže výroba tohoto supersedanu byla nyní ukončena. Má to ovšem logiku, neboť na trhu už je nový Lexus IS a automobilka prý připravuje duchovního nástupce rychlého sedanu i přesto, že se první generace moc dobře neprodávala. Lexus za sedm let prodal pouze 11 000 aut.

Testy | Lexus

Test Lexus IS 250: stará škola

Majitelé nebo fanoušci tak nemusí moc zoufat, navíc je v nabídce nové kupé Lexus RC-F s pětilitrovým osmiválcem o výkonu 450 koní a s pohonem zadních kol. Až přijde nová generace Mercedesu C 63 AMG, budou vlastně značky Lexus a Audi poslední, které vám nabídnou ve sportovním sedanu nebo kupé poctivý atmosférický motor. A to předpokládáme, že příští Audi RS5 už bude mít turba.

Ve hře je také pořád sériová produkce supersportu odvozeného od konceptu LF-LC, což má být duchovní nástupce desetiválcového LFA, které se již nevyrábí. Sportovní auta značky Lexus tak čeká poměrně světlá budoucnost.

Lexus GS300 2.995
Rok výroby: 2007
Stav: 190 580 km
Cena: 199 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků