Výroba Porsche Boxster a Cayman se přestěhuje domů do Zuffenhausenu

Automobilka Porsche hodlá v následujících letech investovat více než jednu miliardu eur (přes 27 miliard korun) do modernizace a rozšíření svých výrobních závodů. Porsche si slibuje zefektivnění výroby, snížení dopadu výroby na životní prostředí a také úsporu prostředků.

Vedle továren v Zuffenhausenu na předměstí Stuttgartu projde modernizací také obchodní a marketingové oddělení značky v Ludwigsburgu a rovněž vývojové a testovací středisko ve Weissachu.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Kabriolety | První svezení | Porsche

Boxster Spyder je mizerný kabriolet, ale fantastický sporťák [jízdní dojmy]

Závod v Zuffenhausenu, kde se vyrábí především model Porsche 911, se rozšíří o kompletní výrobní linku na modely Boxster a Cayman. Ty prozatím vyrábí továrna v Osnabrücku, v minulosti je pro Porsche montovala společnost Valmet ve Finsku.

Zuffenhausen se dočká i nové linky na výrobu motorů a také úplně nové karosárny. Přestavbou projde i vývojové oddělení včetně testovacího areálu ve Weissachu. Pokud investiční plán schválí dozorčí rada značky, mělo by být vše hotové do roku 2020.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků