VW-AG je jasné, že všechny vlády, a zejména vláda EU, je proti spalování ropy a dotování šejků. Naproti tomu, elektřinu umíme vyrobit sami. Takže cílem je před sto lety překonaná slepá vývojová ulička. Nevěříte? Stuttgartské muzeum Porsche slaví pět let novým velmi vzácným exponátem. Originální Egger-Lohner electric vehicle, C.2 Phaeton model je vůbec první vůz, který postavil rodák z Vratislavic nad Nisou Ferdinand Porsche. Říká se mu také P1, tedy porsche číslo jedna. Víc než sto let bylo zapomenuté v jedné rakouské stodole. Jmenoval se Phaeton. Takže marketing je jasný. Další Phaeton bude zase elektromobil, nebo minimálně Hybrid.
Nikdy jsem nepochopil , proč se vyráběl, když měli A8, která je mnohem lepší a reprezentativnější.
Svez se v Phaetonu a pak pochopíš. Kvalitou jízdy je Phaeton mezi Bentley (což je v podstatě jeho bratranec) a A8. Ale kvalita jízdy nic nemění na tom, že to obchodně zabili hned na začátku a zlepšilo se to až zadlouho a ne dostatečně.
V podstatě se tam asi mnoho nezmění. Místo výroby a prodeje luxusních limuzín, který byl dlohodobě ztrátový, tam budou i nadále propagovat jiné podobně luxusní ztrátové výrobky? ;-)
Dobrý krok. Jedině elektromotor pomůže zapomenout na smradlavé TDI. BTW dnes mi kamarád ukazoval prasklý klikový hřídel z nějakého dvoulitrového TDI. Mně u benzínového motoru KH nepraskl ani u méně kvalitní Škody 120:-D
Ale to je naprosto běžné, že u motorů ,,made in VW" praskají klikovky:http://www.auto.cz/praskla-klikova-hridel-ti... ...
A které elektromobily bude propagovat? Doufám, že značku Tesla :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.