Překročila hranici? Jestli si ji stanovili sami, tak je asi špatně že ji překročili, ne? :-))Asi slovu hranice rozumím jinak.
Svihak-co prispevek,to perla.snad ani neani nema cenu komentovat. Mazda od jakziva stoji na celnich pozicich ve spolehlivosti,subaru taky,ale svihak rika,ze to jsou sracky,tak to bude pravda. Naproti tomu leta bojujici s kvalitou bmw a mrrcedes...a navrch stupidni jakysi srovnani rychlosti koroze...hodne vypovidajici.sice je fakt,ze mektere japonske znacky rychleji rezati,ale je adpon jiste,ze naprosta vetsina z nich spolehlivosti prekona kazdy nemecky shit,zejmena z produkce vw a bmw.docela jsi me v tomto smutnem destivem dni rozesmal. Diky.
Mazda a Subaru na čelních pozicích spolehlivosti? Pobavils. Kdybys řekl Toyota nebo Honda, tak to beru, ale Mazda, Subaru, Suzuki jsou největší shity. Japonské značky rychleji rezaví? Opět jak které, Honda nebo Toyota patří v antikorozní ochraně na špičku. Naopak Mazda, Nissan nebo Subaru jsou často rezavé už na showroomu, především podvozkové díly, stačí si projít různá fóra a trubky co se nachytaly na tyto značky tam dokola řeší jaký prostředek nakydat na spodek nového auta.
Stačí se podívat na TUV hodnocení. Mazda trvale v první desítce, hned za Porsche. Po 5 letech se mírně propadá, ale stále je obrovskýýý kus před Das Uberauto.Forester - v první dvacítce, u vozů 6-7 let Forester 9. Stačí, nebo chceš ještě něco víc?Naopak, dívám sena Hondu a nějak se mi nezdá, že by byla nějak vpředu. Ale asi máš lepší informace. Obvykle stojí na 18-29. pozici bez rozdílu stáří.,Ale stále je na tom lépe, než německý zančky mimo Porsche, občas M-B. Tvoje opovrhované Suzuki trvale v první dvacítce.Výjimku z německých aut tvoří 1-3 royk staré VW, ovšem pak rychle padá do hlubin. Podívej se na to a pak piš.Ke korozi ti sdělím sladké tajemství: měl jsem a dosud mám dvě SUbaru: jednoimu je 9 let a na kastli, prazích a dalších kritických místech nenajdeš ani náznak koroze, tynejvětší shite. Se Subaru již nějaký ten rok žiji, takže mám proti tobě nějakou tu osobní zkušenost, abych ti řekl, že jsi vedle jak ta jedle. Zrovna u SUba jis to s korozí trošku netrefil (jediná potáž je u Imprez 2008, kdy začaly dělat úpravy na 5. dveřích, jsou železný a ěnkterý mají pod lištou puchjeře. Ale ne Legacy/Outback, ty je mají totiž hliníkové, jako přední haubny. Takže Subaru vynech ze seznamu. Co tam máš dál?V jediném se shodnem-nejvíc čelních míst bez ohledu na věk obsazuje v metodice TUV Toyota, resp. japonské značky.
Pokud TUV bereš jako měřítko tak se není o čem bavit. To je německá vylhaná statistika, která vypovídá leda o pečlivosti majitelů aut s jakou své auto připravují na technickou kontrolu, která nemůže postihnout zásadní závady, s kleknutým motorem nikdo na technickou samozřejmě nejede. Statistika prasklých žárovek není statistika spolehlivosti aut.
Mas lepsi statistiku?
...jednoduchost vitazi...pekna je, v tmavocervenej metalize uplne dokonale. A hlavne ma poriadnu strojovnu a nie tie male prefuknute sr.cky od isteho nemenovaneho....no ved vieme ktoreho, co sa priam topia v pruseroch. Len tak dalej :)
VW je v pěkných sračkách,TSI bublina splaskla a lidé přecházejí k osvědčeným korejským a japonským motorům.
Souhlas, jenom ty korejské a japonské motory musí být od správných značek, určitě ne nespolehlivý šrot od Mazdy, Subaru, Kia, Suzuki, MItsu, Daewoo nebo Daihatsu. :-D
cim to je, ze som videl rozsypany iba jeden korejsky benzinak? Este aj to pablbe susedove Tico jazdi uz celu dekadu bez jedinej poruchy na motore. Koncernove motory su jeden velky pruser. V objeme do dvoch litrov, nech mi nik nema za zle, tam nie je nic, co by nebolo pruserove co strach. Ta nova generacia este otestovana dokladne nie je, to nech testuje Helmut. Kupit hocico od koncernu je to iste ako v restauracii dostat napolo uvarene spagety.
Ano koncernové motory jsou jeden velký průser, ovšem stejně tak jeden velký průser jsou motory Kia, Daewoo, Jaguar, Mazda, Subaru, Suzuki, Opel, Peugeot a další.http://www.autoforum.cz/technika/spolehlivost-mot... ...
Pro Čecha je nejlepší Škodovka a hlavne model Koktávia a Srábia. Pro Nemce zase VW. Jiní výrobci jsou pro Nemce a Čechy málo dobří....xixi
jen mimochodem "koncern" je i GM a dalsi automobilky, ne jen VW
Až na maličkost, že motory Mazdy se sypou stejně jako motory ve Škodovce nebo Seatu, pokud chceš spolehlivé motory, tak musíš k úplně jiným výrobcům než je Mazda.http://www.autoforum.cz/technika/spolehlivost-mot... ...
Link, který jsi uvedl, hovoří sám o tom, ze Mazdy jsou na tom jinak než píšeš. prostuduj si více recenzí a až potom se vyjadřuj k dané problematice....xixi
Statistika je jedna věc a druhá je skutečnost. O poruchách benzínových Mazd jsem neslyšel a ty vačky dají do pořádku. Japonci na problémy reagují rychle.
Že tys nic neslyšel nic neznamená. Skutečnost prostě je taková, že někteří Japonci jsou nadprůměrní (Honda, Lexus) a někteří Japonci jsou podprůměrná šméčka na úrovni koncernu (Mazda, Suzuki, Mitsu).
No dle te statistiky je na tom Mazda docela dobre, na to , ze ma pruserove naftove motory.Ale takovy VW to je lidova pohroma a lidi to furt kupujou, pac Skodovku ma pepa z JZD, Marka od vedle jezdi Fabkou, Franta z hospody rikal, ze Skodovky drzej nejvic a Lada jezdi Passatem, pac to je skoro Mercedes - je to prece nemecky.. :-D
A ještě vždy když čumím na rezaté páte dveře či blatníky koncernů, tak si vzpomenu, že Mazda rezaví jen v diskuzích a na ulici i 20let staré jsou OK.
Jo, velký bingo, Mazda dělá statisticky suverénně nejvíce rezavějící auta.http://www.theautonet.com/en/2013/10/09/top-10-best... ...
Pro me za me si tu Skodovku kup. Ja jsem rad, ze mam dnes moznost vyberu a nemusim stat frontu na simply clever povoz.
Proč Škodovku? Abych dostal stejně blbé motory jako u Mazdy? Existují daleko kvalitnější výrobci, viz Mercedes, Volvo, LR etc.
Dle statistiky je na tom Mazda s motory špatně, hůř jak Seat a prakticky stejně jako Škodovka Pepy z JZD.
Chyba se může stát každému,ale u Mazdy nebudou dělat mrtvého brouka jako u VW,Japonci jsou pečliví a bez řečí to dají do pořádku.
Chyba se může stát každému, Mazdě i Škodovce. Nic to ale nemění na skutečnosti, že oba mají podprůměrnou spolehlivost motorů.
No jo, ale Pepa nevi, ze tu jezdi i Volva, Hondy, Toyoty. Pepa by totiz koupil Skodovku i kdyby musel slapat za jizdy ;) A o tom je. U Mazdy je vyhoda, ze je spatna jen naftova varianta. U koncernu stoji za vyliz oboji - jak nafta, tak benal ;)
Jo Pepa je tele, kupuje Škodovky a Mazdy s mizernými motory a přitom si může koupit daleko lepší Mercedesy a Volva. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.