Výprodejový Range Rover Sport TDV8 v sérii „Ultimate Edition" i u nás

Do České republiky nyní dorazil osmiválcový model Range Rover Sport TDV8 „Ultimate Edition“, který je posledním modelem s dosavadním motorem TDV8. Ten, jak jsme vás teprve před pár dny informovali, bude od letošního podzimu v nabídce značky nahrazen inovovaným provedením s objemem 4,4 litru a výkonem 312 koní. A současné provedení je před příchodem toho nového třeba „vyprodat”, proto tato akční edice za zvýhodněnou cenu.

Základem modelu Range Rover Sport TDV8 „Ultimate Edition“ je špičková výbava „HSE“ s motorem 3,6 l TDV8 biturbo a výkonem 272 koní a točivým momentem 640 Nm. Cena atraktivního balíčku „Ultimate Edition“ činí 127 700 Kč a je tak pro zákazníka o 78 995 Kč výhodnější. Mimo jiné obsahuje adaptivní systém tlumení „Dynamic“ u systému Terrain Response, adaptivní xenonové světlomety, metalický lak, skleněné vysouvací střešní okno, výběr ze dvou druhů lehkých 20" kol, chladicí box je integrovaný mezi sedadla, elektricky vyhřívané přední okno a čtyři vyhřívaná sedadla, vybavení v koženém provedení, vyhřívaný volant v koženém provedení, ozdobné aplikace interiéru v designu laku s vysokým leskem či možnost připojení mobilního telefonu prostřednictvím rozhraní Bluetooth

Zákazník má i přes tuto akční nabídku stále možnost vytvořit si individuální vůz. Stejně jako u všech ostatních modelů Range Rover Sport si může zvolit libovolný odstín laku a kombinaci barev interiéru v koženém provedení. Pokud ve vás tato nabídka probudila zájem, můžete si vůz pořídit za cenu od 1 987 727 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Range Rover Sport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2007
Stav: 162 312 km
Cena: 65 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků