Výprodejový Range Rover Sport TDV8 v sérii „Ultimate Edition" i u nás

Do České republiky nyní dorazil osmiválcový model Range Rover Sport TDV8 „Ultimate Edition“, který je posledním modelem s dosavadním motorem TDV8. Ten, jak jsme vás teprve před pár dny informovali, bude od letošního podzimu v nabídce značky nahrazen inovovaným provedením s objemem 4,4 litru a výkonem 312 koní. A současné provedení je před příchodem toho nového třeba „vyprodat”, proto tato akční edice za zvýhodněnou cenu.

Základem modelu Range Rover Sport TDV8 „Ultimate Edition“ je špičková výbava „HSE“ s motorem 3,6 l TDV8 biturbo a výkonem 272 koní a točivým momentem 640 Nm. Cena atraktivního balíčku „Ultimate Edition“ činí 127 700 Kč a je tak pro zákazníka o 78 995 Kč výhodnější. Mimo jiné obsahuje adaptivní systém tlumení „Dynamic“ u systému Terrain Response, adaptivní xenonové světlomety, metalický lak, skleněné vysouvací střešní okno, výběr ze dvou druhů lehkých 20" kol, chladicí box je integrovaný mezi sedadla, elektricky vyhřívané přední okno a čtyři vyhřívaná sedadla, vybavení v koženém provedení, vyhřívaný volant v koženém provedení, ozdobné aplikace interiéru v designu laku s vysokým leskem či možnost připojení mobilního telefonu prostřednictvím rozhraní Bluetooth

Zákazník má i přes tuto akční nabídku stále možnost vytvořit si individuální vůz. Stejně jako u všech ostatních modelů Range Rover Sport si může zvolit libovolný odstín laku a kombinaci barev interiéru v koženém provedení. Pokud ve vás tato nabídka probudila zájem, můžete si vůz pořídit za cenu od 1 987 727 Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Range Rover Sport
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků